محسن می‌گوید از کشتن پسر نوجوان بشدت پشیمان است

یک نگاه، یک ضربه و یک جنایت

مردی که در یک درگیری خانوادگی با چاقو جوانی را کشته و فرار کرده بود، از سوی پلیس شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۴۹۷۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در این باره گفت: دوازدهم شهریور امسال در پی گزارش مردمی مبنی بر این که در درگیری میان دو خانواده در شهر نصرت‌آباد پسر بیست و شش ساله‌ای زخمی شده است، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند، جوان زخمی از سوی همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده است. با تحقیقات در محل حادثه مشخص شد، در پی درگیری میان یک زن و شوهر جوان پدر و برادران‌شان به قصد هواخواهی از آنها با چوب و چماق با هم درگیر شده‌اند.

سرهنگ علی‌اصغر مختاری افزود: با به دست آمدن این اطلاعات عاملان درگیری تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند. آنها در بازجویی به شرکت در درگیری خونین اعتراف کردند و گفتند ضارب فراری مردی به نام حمید است.

وی یادآور شد: در حالی که متهم تحت تعقیب پلیس قرار داشت، ماموران مطلع شدند مرد زخمی به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان جان باخته است. در پی این حادثه دستور قضایی در این باره صادر و جستجو برای دستگیری قاتل فراری ادامه یافت و متهم دو روز پیش دستگیر و در پلیس آگاهی به شرکت در نزاع منجر به قتل اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها