حمله مدیرعامل یک باشگاه به کاپیتان سابق تیمش

با دمپایی پاره آمد، الان برج سازی می کند!

جام جم ورزشی: «13 سال پیش با دمپایی پاره به باشگاه آمد، اما الان برج سازی می کند» . این اظهار نظر مدیرعامل ذوب آهن درباره کاپیتان سابق تیمش است.
کد خبر: ۷۱۴۷۰۰
با دمپایی پاره آمد، الان برج سازی می کند!

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد صلصالی که به تازگی با یک تیم دسته یکی قرارداد امضا کرده سال ها کاپیتان ذوب آهن بود. او روز گذشته مصاحبه ای را علیه باشگاه سابقش انجام داد و از این گلایه کرد که چرا تلاشی برای حفظ او نشد. این مصاحبه با واکنش شدید مدیرعامل ذوب آهنی ها روبرو شد. سعید آذری دراینباره به فارس گفت: صلصالی 13 سال پیش که با دمپایی پاره به باشگاه آمد و اکنون برج‌سازی می‌کند. این پول را از کجا آورده است؟ او این پول‌ها را از باشگاه ذوب‌آهن گرفته. وقتی هوداران و سرمربی او را نمی‌خواهند چگونه من او را در تیم نگه دارم؟ اکنون هم دیدید که به تیم دسته یکی رفت پس ما به او ظلمی نکردیم. او اکنون با پول چه کسی برج می‌سازد؟ این پول‌ها را از باشگاه ذوب‌آهن گرفته است.

البته ادبیات تند مدیرعامل ذوب آهنی ها درباره بازیکنی که سال ها در این باشگاه بازی کرده بسیار غیر منصفانه و حتی توهین آمیز به نظر می رسد. آذری به عنوان مدیر عامل یک باشگاه لیگ برتری نمی تواند با ادبیات بهتری درباره کاپیتان سابق تیم صحبت کند آن هم بدون آنکه بدون اینکه گذشته اش را زیر سوال ببرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها