پرده هفدهم المپیک آسیایی افتاد

آغاز رسمی بازی های آسیایی 2014 اینچوئن

جام جم ورزشی: سخنگوی دولت گفت: می‌خواهیم تمام منابع لازم را برای موفقیت ورزش ایران در سال‌های آینده فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۱۳۱۳۱
اظهارات سخنگوی دولت در جمع ورزشکاران بازی های آسیایی

محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مراسم خوبی برای افزایش روحیه قهرمانان کشورمان که به اینچئون می‌روند برگزار شد. آنها برای کسب سرافرازی برای کشورمان به این مسابقات می‌روند.

وی افزود تعهداتی از گذشته نسبت به ورزشکاران خوب کشورمان باقی مانده بود که آنها را پرداخت کردیم ضمن اینکه تعهداتی از دولت‌های گذشته هم باقی مانده بود که دولت لزوم پرداخت آنها را احساس می‌کرد و با پیگیری و تامین منابع تعهداتی که از گذشته هم ایجاد شده بود موانع برطرف شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدوارم با برگزاری این مراسم زمینه برای سرافرازی ورزشکاران کشورمان فراهم شود و شاهد نتیجه‌گیری آنها در بازی‌های آسیایی باشیم.

نوبخت گفت: امشب به روسای فدراسیون‌ها اعلام کردم که برای برنامه‌ریزی در برنامه پنج ساله آینده کشور تمامی نیازهای ورزش را اعلام کنند تا در بخش‌های زیربنایی لحاظ شود. رئیس جمهور هم توجه ویژه‌ای به اعتلای ورزش کشور دارد و به همین دلیل از وزیر ورزش و مسئولان خواسته‌ایم تمامی نیازهای پیش رو اعلام شود.

وی افزود: ما در معاونت برنامه‌ریزی به دنبال آن هستیم تا هم در بودجه سال آینده و هم در برنامه پنج ساله کشور تمامی منابع لازم برای موفقیت ورزش ایران در آینده را فراهم کنیم و امیدوارم از این پس شاهد درخشش هر چه بیشتر ورزشکاران کشورمان باشیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها