تلاش برای بازی‌های تیمی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی نافرجام ماند و تیم ایران با همان سه بازیکن در رقابت‌های انفرادی به دیدار حریفان می‌رود. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی بازیکنان پسر و ندا شهسواری ملی‌پوش دختر ایران در تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هستند.
کد خبر: ۷۱۳۰۳۶
فقط بازی انفرادی در اینچئون

اکنون تیم ملی تنیس روی میز به تمریناتش در اردوهای بابل و اهواز پایان داد و آخرین مرحله اردو در ایران در تهران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان از یازدهم تا پانزدهم شهریور در تهران حضور دارند، بعد از آن در اردوی اتریش حاضر خواهند شد و بیست و هشتم شهریور باز‌می‌گردند. روز سی ‌و یکم شهریور تیم ملی به بازی‌های اینچئون اعزام می‌شود.

تیم ملی در کمپ اشلایگر اتریش به آمادگی بیشتری می‌رسد تا همراه گروه اعزامی به بازی‌های آسیایی، یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در اینچئون باشد.

پس از استعفای سرمربی تیم ملی، فدراسیون رحمت عالمیان پدر نوشاد و نیما عالمیان را به عنوان مربی معرفی کرد و قرار است عالمیان پدر، تیمی را که بنا به گفته بیشتر کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ پینگ‌پنگ ایران است در بازی‌ها همراهی کند.

تنیس روی میز بازی فردی است و بازیکنان می‌توانند شرایط خود را با تمرینات انفرادی بهبود بخشند، اما سازماندهی و مدیریت نیز در کار ملی‌پوشان اثرگذار است و برنامه‌ریزی درست و به‌موقع، امیدها را بیشتر می‌کند و نتیجه بهتری هم حاصل می‌شود.

در شرایط کنونی، بازیکنان تیم ملی انگیزه و آمادگی خیلی خوبی دارند و توجه به رنکینگ بازیکنان، این نکته را نشان می‌دهد. نتیجه‌ای هم که در مسابقات جهانی توکیو به دست آمد بر امیدواری‌ها افزوده است، اما نباید از رقبای جهانی در بازی‌های آسیایی غافل بود و بیش از توان ملی پوشان از آنها انتظار داشت.

تیم ملی با دو ورزشکار پسر نمی‌تواند در بازی‌های تیمی شرکت کند در صورتی که اگر سه نفر در این مسابقات شرکت کنند می‌توان یکی از رده‌های پنجم تا هشتم را برای تیم ملی در نظر گرفت و البته رفتن روی سکو هم دور از انتظار نیست. به هر حال حضور دو نفر کار را کمی سخت می‌کند. بازیکنان باید در این میدان‌های بزرگ شرکت کنند تا بتوانند در آینده روند رو به جلو را ادامه دهند.

ملی‌پوشان اعزامی به ترتیب افشین نوروزی و نوشاد عالمیان نفرات اول رنکینگ پینگ‌پنگ‌بازان ایران هستند.

محمد رضاپور / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها