جام جم ورزشی: بر خلاف اظهارنظر برخی از ملی پوشان، دریافت کننده جوان تیم ملی ایران معتقد است تیم ملی برای مسابقات جهانی سرحال شده است.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۷
آخرین وضعیت تیم ملی والیبال از زبان یک ستاره جوان

دریافت کننده تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم ملی گفت: با دو بازی که مقابل استرالیا داشتیم، تیم وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است و آماده مسابقه های قهرمانی جهانی است. ولی تا بازی های شروع نشود، باز هم هیچی معلوم نیست. بعداز لیگ جهانی سفر امریکا به خاطر مسافت زیاد، آب و هوا و اختلاف ساعت بچه ها را خیلی خسته کرد ولی خدا را شکر این دو بازی نشان داد که بچه‌ها خیلی سرحال و آماده اند برای مسابقات قهرمانی جهان.

وی تصریح کرد: شرایط تیم حالا خیلی از قبل فرق کرده. هر جور شده باید خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. در این دو سه روز مهلت مانده تا مسابقات، باید بهتر کار می کنیم تا بیشتر آماده شویم. تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد. بازیکنان به حدی رسیده اند که خودشان را با هر شرایطی وفق می دهند. فکر می کنم تجربه بازیکنان به دادمان رسید و ورق را برگرداند .

دریافت کننده ملی پوش جلسه قبل از بازی دوم را مفید دانست و اظهار کرد : کواچ در جلسه بعدازبازی اول و قبل از بازی دوم با استرالیا نقاط ضعف ما را گوشزد کرد. ما در بازی، تنها می خواهیم دفاع کنیم یا اسپک بزنیم یا دریافت خوب کنیم بدون درک صحیح . اماکادر فنی که از بیرون کار ما را تماشامی کند و بهتر تصمیم گیری می کند. تیم یک‌سری ضعف هایی داشت که کواچ قبل از بازی آنها را گفت و از ما خواست تا انها را برطرف کنیم. فکر می کنم بچه ها به نحو احسن آنها انجام دادند . بازی های تیم ما با مسابقه سخت شروع می شودو از حالا قابل پیش بینی نیست. درست است که تیم چهارم لیگ جهانی شده ایم اما بقیه هم می آیند نتیجه خوبی بگیرند. ازحالا پیش بینی خیلی سخت است .

عبادی پوردر پایان خاطر نشان کرد:من که نمی توانم فکر مربی را بخوانم.اما سعی می کنم اگر فرصتی برای بازی نصیبم شد، بهترین استفاده را ببرم و خودم را دوباره به اوثابت کنم. کواچ صد در صد روی ما حساب می کند . به هر حال ما بازیکن اوهستیم و فکر میکنم در دوبازی مقابل استرالیا کاری نکردم که نظر مثبت سرمربی نسبت به خودم را بگردانم. در این دو بازی سعی کرده ام گفته هایش را پیاده کنم.همه تلاشم کم کردن درصد اشتباهاتم بود.تا حدی هم موفق بودم. البته به صفر رساندن اشتباهات دردو بازی هم شدنی نیست. من کم کم اشتباهاتم را کم می کنم و امیدوارم در دو، سه روز مانده به شروع رقابتها اشتباهاتم را 80-90 درصد کم کنم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها