هیات مدیره پرسپولیس شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و حسین فرکی را تکذیب کرد

صبر پرسپولیسی‌ها زود لبریز شد

قرار بود پرسپولیس دیگر امتیاز مفت از دست ندهد. این را علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با پدیده گفته بود، اما بازی که تمام شد اوضاع از قبل هم بدتر بود. پرسپولیس یک دو امتیاز دیگر از دست داد؛ آن هم مقابل تیم نوظهور پدیده در تهران.
کد خبر: ۷۱۰۱۶۸

اما این بار علی دایی از کاستی‌هایش گفت. از این‌که دست و بالش برای چیدن ترکیب بسته است و بسیاری از بازیکنان کلیدی‌اش را در اختیار ندارد. البته برای هواداران پرسپولیس آنچه اهمیت دارد نتیجه است. پنج امتیاز از پنج‌بازی عملکردی نیست که قابل دفاع باشد، مخصوصا وقتی حریف دیرینه با 12 امتیاز در صدر جدول ایستاده باشد. به همین خاطر تماشاگران پرسپولیس که بشدت از عملکرد تیمشان ناراضی بودند، در جریان بازی با پدیده بارها علیه بازیکنان این تیم شعار دادند تا این نارضایتی را به داخل زمین هم منتقل کنند؛ موضوعی که البته کادر فنی را هم ناراحت کرد. افشین پیروانی، مربی پرسپولیس در این باره گفت: من از هواداران، گله دارم. آنهایی که زحمت می‌کشند و به‌ورزشگاه می‌آیند باید تا دقیقه 90 دست از حمایت بر ندارند، اما در مقابل پدیده از دقیقه 45 متاسفانه بعضی از شعارها سر داده شد که ادامه این روند به نفع ما نخواهد بود.

علی دایی، سرمربی قرمزها هم با ابراز امیدواری به آینده این تیم، همه را به همدلی دعوت کرد و گفت: گلی که دریافت کردیم و فضایی که روی سکوها وجود داشت به بازیکنان ما فشار زیادی وارد کرد. سال‌هاست سکوهای ما دچار مشکلات حاشیه‌ای هستند و برخی روی سکوها خط و ربط می‌گیرند. طبیعتا اگر ما همه همدل نباشیم و در یک مسیر گام برنداریم، پرسپولیس ضربه می‌خورد. وقتی پرسپولیس لطمه بخورد حتما مردم ضربه می‌خورند. تماشاگران ما فهم بالایی دارند، اما برخی جوان‌ها احساسی هستند و از دیگران خط می‌گیرند. دایی ادامه داد: الان هفته پنجم تمام شده است اما تا حالا بازیکنان ما چیزی نگرفته‌اند که بخواهند این گونه علیه آنها صحبت کنند. مشکلات زیادی داریم اما تا الان سکوت کرده‌ایم. اگر راجع به مسائل کوچک هم صحبت کنیم ما را محروم می‌کنند. در مقابل پدیده حق ما مساوی نبود، اما نمی‌توانیم کاری کنیم. برخی چیزها از دست علی دایی و کادرش خارج است.

اشاره سرمربی پرسپولیس به اشتباه فاحش کمک‌داور روی صحنه گل پدیده بود و البته حق هم داشت. میلاد غریبی در شرایطی در نیمه نخست دروازه نیلسون را گشود که در هنگام شوت اکبر صادقی در موقعیت آفساید قرار داشت. به همین خاطر علیرضا فغانی، در همان پایان بازی و در راهروهای ورزشگاه، وقتی علی دایی را دید از او بابت این اشتباه عذرخواهی کرد. در هر حال بلافاصله پس از توقف پرسپولیس مقابل پدیده، شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ سر زبان‌ها افتاد. حتی برخی خبرنگاران گفتند صحبت از برکناری دایی و حضور حسین فرکی است؛ شایعاتی که سخنگوی باشگاه آنها را تکذیب کرد. مهدی خواجه‌وند در این باره گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و این بحث در باشگاه مطرح نشده است. ما به این تیم امیدواریم و از علی دایی حمایت خواهیم کرد و پای او خواهیم ایستاد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این‌که مذاکره با مربیان فوق به صورت شخصی در هیات مدیره انجام شده است نیز گفت: این هم کذب است. تصمیم هیات مدیره جمعی است و درست نیست که شخصی صورت بگیرد. خواجه‌وند همچنین در پاسخ به این پرسش که هیات مدیره تا چه زمانی پای نتایج دایی خواهد نشست، تصریح کرد: اصولا طرح این سوال درست نیست. ما شدیدا از علی دایی حمایت می‌کنیم و با بازگشت بازیکنان مصدوم در هفته‌های بعد به‌گرفتن نتایج بهتر امیدواریم.

کاهش محرومیت صادقیان

اما در هیاهوی اوضاع نه چندان خوب تیم پرسپولیس در شروع لیگ، یک خبر اندکی قرمزها را خوشحال کرد. این‌که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال یک ماه از محرومیت پیام صادقیان کم کرد. به این ترتیب پیام صادقیان که با حکم کمیته انضباطی تا هجدهم آبان ماه محروم بود، حالا باید منتظر هجدهم مهر باشد تا این محرومیتش به پایان برسد. کاهش یک‌ماهه محرومیت صادقیان یعنی او به جای 12 هفته، 9 هفته از ترکیب تیمش دور خواهد بود و روز چهارشنبه سی ام مهر، در هفته دوازدهم می‌تواند جلوی سایپا به میدان برود.

صادقیان درباره بخشش یک ماه از محرومیت سه‌ماهه‌اش گفت:‌ باور کنید روزهای سختی را می‌گذرانم، اما چاره‌‌ای نیست و باید تحمل کنم تا این روزها تمام شود. این محرومیت برای من در سن پایین درس عبرتی شد تا دیگر از این کارها انجام ندهم و برایم تجربه شد که دیگر با این کارها خودم و تیمم را دچار مشکل نکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها