آنچه عوض دارد، گله ندارد! اگر روزی روزگاری تیم رئال‌مادرید با ارائه پیشنهادی اغواکننده، کریستیانو رونالدو ستاره آن روزهای باشگاه منچستریونایتد را به سانتیاگوبرنابئو برد.
کد خبر: ۷۰۹۷۵۸

حالا یک ستاره از جمع کهکشانی‌ها جدا شده و به ورزشگاه اولدترافورد آمده است. آنخل ‌دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی فصل قبل رئال‌مادرید با توجه به خرید‌های زیاد این تیم جایی برای خود در ترکیب این تیم پیدا نکرد و به همین دلیل تصمیم گرفت مادرید را به سمت منچستر ترک کند.

او پس از انجام آزمایش پزشکی به منچستریونایتد پیوست. روزنامه AS اسپانیا خبر داد آنخل دی ماریا با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به منچستر‌یونایتد پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

این بازیکن آرژانتینی همچنین به گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه رئال‌مادرید تبدیل شد. پیش از او انتقال مسوت اوزیل از رئال‌مادرید به آرسنال با 45 میلیون یورو، گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه رئال‌مادرید بود. آنخل دی ماریا از بازیکنان و مربیان رئال‌مادرید خداحافظی کرد و کارلو آنچلوتی نیز جدایی این بازیکن و پیوستنش به باشگاه منچستر‌یونایتد را تائید کرد.

لوئیس فن خال، سرمربی تیم منچستریونایتد از حضور دی ماریا بسیار استقبال کرده و گفته است: «بله من دی ماریا را همچون مسی یا ویدال، بازیکن بزرگی می‌بینم. بازیکنان بزرگ زیادی وجود دارند که البته همه آنها نمی‌توانند در اولدترافورد باشند.»

این آرژانتینی ملی‌پوش در منچستر هفته‌ای 200 هزار پوند درآمد خواهد داشت. دی ماریا در منچستر پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد که قبلا بر تن بزرگانی همانند اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو بود. یونایتدی‌ها سال ۲۰۱۴ خوان ماتا (37.5 میلیون پوند)، آندر هره‌را (28.8 میلیون پوند)، لوک شاو(۲۷ میلیون پوند)، مارکوس روخو (۱۶ میلیون پوند) و حالا دی‌ماریا را به خدمت گرفته و به پرخرج‌ترین باشگاه اروپا در این سال تبدیل شده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها