برنامه «فصل نو» امروز ساعت 10 به مدت یک ساعت با اجرای تورج نصر و بیژن علیمحمدی از رادیو تهران پخش می‌شود.فصل نو کاری از گروه ورزش و سلامت است که با هدف ترویج و توسعه ورزش همگانی و با هدف ایجاد نشاط و تندرستی برای همه اقشار جامعه بویژه سالمندان تهیه می‌شود. این برنامه با حضور هنرمندانی همچون تورج نصر و بیژن علیمحمدی از دوبلورهای معروف کشورمان و دیگر هنرمندان با بخش‌های طنز نمایشی همراه ورزشکاران و ورزش دوستان است.نیکنام جبرائیلی‌پور تهیه‌کننده و فاطمه نصرآبادی گوینده این برنامه هستند.
کد خبر: ۷۰۹۷۲۷

زندگی «خوزه مورینیو» نمایش رادیویی شد

زندگی خوزه مورینیو، سرمربی معروف فوتبال جهان در قالب نمایش رادیویی «آقای خاص» به کارگردانی حمید منوچهری در مرکز هنرهای نمایشی رادیو تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، نمایش«آقای خاص» به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، نویسندگی حسین یعقوبی و با هنرمندی وحید منوچهری، سعیده فرضی، احمد شمس‌آصف، شهریار حمزیان، آرمان غفاریان، کامیار محبی، اکبر ملایی، محمد شریفی‌مقدم، امیر منوچهری، مریم جلینی و گویندگی احمد گنجی امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ورزش کارمندی در رادیو ورزش

برنامه ورزش کارمندی امروز ساعت 15 به مدت یک ساعت از رادیو ورزش پخش می‌شود. این برنامه به بررسی وضع ورزش در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، لزوم اختصاص ورزش برای کارمندان، چگونگی وضع فعلی و مقایسه با وضع مطلوب آن می‌پردازد. نجات تهیه‌کننده و اکرامی گوینده این برنامه است. همچنین برنامه آسیا 2014 امروز ساعت 16 در رادیو ورزش مروری بر تاریخچه بازی‌های آسیایی دارد.

برنامه عمران و پیشرفت در رادیو اقتصاد

طرح موضوع خودمالکی مسکن مهر پردیس امشب در برنامه «عمران و پیشرفت» رادیو اقتصاد بررسی می‌شود.

این برنامه ساعت 21 میزبان حسن ولی‌پور مدیرعامل شهر جدید پردیس و بهنوش سلیم بهرامی عضو هیات مدیره شهر جدید پردیس است و موضوع خودمالکی مسکن مهر پردیس را مورد بحث قرار خواهد داد. همچنین برنامه باشگاه مشاوران اقتصادی امروز میزبان پروین برادران است و او درباره موضوع از ایده تا تجاری‌سازی صحبت می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در رادیو دانش

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی کشور امروز مهمان برنامه «خط فاصله» رادیو دانش است.

در این برنامه شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی کشور و علی‌اصغر زارعی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جامع علمی کاربردی در ظهور دانشگاه‌هـای نسل سوم گفت‌وگو خواهند کرد. این برنامه ساعت 9 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها