6 سارق مسلح با تعقیب مرد صراف در رستوران بین‌راهی به او حمله کردند

سرقت 720 هزار دلاری در جاده

شش عضو یک باند خانوادگی که 720 هزار دلار از یک مرد صراف در جاده شهرستان شوش ـ تهران سرقت کرده بودند، از سوی ماموران اداره اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۸۴۵۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان در این باره به جام‌جم گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر سرقت مسلحانه از یک مسافر اتوبوس حوالی شهرستان«شوش» و ربودن کیف حاوی 720 هزار دلار معادل دو میلیارد و 300 میلیون تومان با تهدید سلاح از مسافر اتوبوس که عازم تهران بود، ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: در تحقیقات اولیه معلوم شد مرد مسافر یک صراف است و به تصور این که می‌تواند این میزان پول را بدون توجه دیگران با خود حمل کند، سوار اتوبوس شده است تا عازم تهران شود.

وی افزود: در مرحله بعدی با تحقیق از شاهدان عینی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از سارقان مسلح و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، چهار نفر از سارقان و مخفیگاه آنها در یکی از محله‌های شهرستان شوش شناسایی شد و در عملیاتی گسترده، آنها دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان خوزستان تصریح کرد: ماموران با دستور قضایی به این محل وارد شده و شش سارق مسلح را در عملیات غافلگیرانه پیش از آن که فرصتی برای استفاده از سلاح پیدا کنند، دستگیر کردند و در بازرسی از محل، دلار‌های سرقتی از متهمان کشف شد.

سردار اسحاقی با هشدار به افرادی که قصد نقل و انتقال پول را دارند، گفت: نقل و انتقال پول زیاد امکان وسوسه سارقان را در پی دارد، بنابراین با رعایت موارد ایمنی در انتقال این محموله‌ها هرگز به صورت شخصی اقدام به جابه‌جایی پول نکرده و دیگران را از قصد و نیت خود مطلع نسازید.

با دستور قضایی برای متهمان، تحقیق از آنها برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها