دومین شکست شاگردان دایی در لیگ چهاردهم رقم خورد

پرسپولیس پشت چراغ قرمز انزلی

فاصله 5 امتیازی سرخ پوشان با صدر جدول حفظ شد ؛ پرسپولیس در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر در یک بازی انتقادآمیز برابر ملوان انزلی تن به شکست 2 بر یک داد تا کارنامه این تیم چنین ثبت شود؛ 4 بازی،4 امتیاز و یازدهم جدول.
کد خبر: ۷۰۸۰۱۰

نه، پرسپولیس تیمی نیست که هوادارانش انتظار دارند؛ چهار هفته از لیگ سپری شده و تیم دایی نه تنها دو باخت را در اهواز و انزلی تجربه کرده است که صرف‌نظر از نتیجه، حتی بازی شاگردان دایی چنگی به دل نمی‌زند. تیمی که اکثر قریب به اتفاق نفرات ترکیب اصلی آن را جوانان با انرژی و با انگیزه تشکیل می‌دهند و در مستطیل سبز این دو ویژگی ذاتی خود را فراموش کرده و گویی وزنه‌های سنگینی به پایشان بسته شده تا شکست بخورند.

دایی دیروز در شرایطی در گرمای انزلی تن به شکست داد که در ترکیب اولیه تیمش خبری از دو هافبک توانمند یعنی محمد نوری و رضا حقیقی نبود و میانه میدان را دودستی به میزبان سفیدپوش تقدیم کرده بود. در دقیقه7 مهرداد اولادی روی از هم گسیختگی خط دفاعی و تعلل نیلسون، دروازه پرسپولیس را بازکرد. پرسپولیس گرچه در دقیقه 18 روی ضربه پنالتی رضا نوروزی کاررابه تساوی کشاند، اما همچنان طراوت لازم را نداشت و در دقیقه 43 دومین گل را روی ضربه نه چندان پرقدرت محسن یوسفی پذیرفت. این در حالی بود که مصدومیت کفشگری در دقیقه 30 باعث شد رضا حقیقی به میدان بیاید و پس از آن حضور محمد نوری از ابتدای نیمه دوم کمی شرایط را برای دایی در میانه میدان بهتر کرده بود، اما حملات نصفه و نیمه، خط دفاعی شکننده و مهاجمان کند و کم دقت مانع از آن می​شد که تیم به گل برتری دست یابد. پرسپولیس در یکی از معدود حملات خود توسط محمد عباس‌زاده تیر عمودی دروازه ملوان را به لرزه درآورد، اما کلیت تیم حتی زمانی که 2 بر یک از حریف عقب بود، توانایی یا برنامه مشخصی برای حمله نداشت تا دومین شکست فصل را بپذیرد؛ آن هم در شرایطی که ملوان در سه هفته ابتدایی لیگ هرگز موفق به گلزنی نشده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها