نخستین شهردار طبس پس از انقلاب:

بازسازی طبس، نمونه‌ای منحصربه‌فرد است

هنوز زود است که افکار عمومی، حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری سپاهان را فراموش کند؛ هواپیمایی که سه روز قبل با 48 سرنشین در نزدیکی‌ فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد و 39 کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۷۰۵۰۵۱
در جستجوی مسافر جامانده از پرواز طبس

اما در این بین، یکی از مسافران این هواپیمای مرگ، از پرواز جاماند و احتمالا باید به همین دلیل، او را خوش شانس ترین شهروند سال بدانیم.

این فرد باید حرف‌های جالب و احساس متفاوتی با همه ما داشته باشد؛ احساس انسانی که قاعدتا باید زنده نمی‌ماند، ولی ‌اکنون صحیح و سالم است و شاید به همین دلیل هم، الان باید خیلی خوب، قدر کوچک ترین لحظه‌های زندگی‌اش را بداند.

خودمان هم خوب می‌دانیم که گفت‌وگو با این شهروند از مرگ رسته، می‌تواند پر از نکات جالب و خواندنی باشد ولی در این میان فقط، یک اشکال کوچک وجود دارد. در این چند روز هرچه تلاش کردیم نتوانستیم نام و نشانی این مسافر جامانده از پرواز را پیدا کنیم.

حتی سازمان هواپیمایی کشوری هم ردی از این مسافر نداشت و در این شرایط، تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد این است که با صراحت اعلام کنیم اگر حالا همین فرد در حال خواندن این مطلب است یا کسی از نام و نشان این مسافر خوش اقبال خبر دارد، به روزنامه خبر بدهد و برای به ثمر نشستن این مصاحبه کمکمان کند.

آوید طالبیان -‌ گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها