تعداد زیادی از ستاره‌های این فصل لیگ برتر انگلیس شاید تازه‌واردها باشند

فرش قرمز زیر پای ستاره

لیگ برتر انگلیس از بیست و پنجم مرداد آغاز می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها هفت دیدار برگزار می‌شود. این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، شاهد ستاره‌های جدیدی است که می‌خواهند در لیگ جزیره بدرخشند، اما روی ستاره‌های قدیمی‌تر این لیگ هم می‌توان حساب باز کرد.
کد خبر: ۷۰۴۸۷۰

آلکسیس سانچس (آرسنال)

این بازیکن شیلیایی سابق بارسلونا به عنوان هافبک برای تیم کاتالانی بازی می‌کرد. با وجود این آمار تحسین‌ برانگیز 39 گل در 88 مسابقه را از خود بر جای گذاشت. او در بارسلونا و با وجود بازیکنی همانند مسی کمتر می‌توانست در میانه میدان جولان بدهد، اما در آرسنال، تیم جدید او، همه چیز متفاوت است. سانچس نخستین بازیکن شیلیایی تاریخ آرسنال به شمار می‌رود.

آندرا هررا (منچستریونایتد)

منچستریونایتد مدت‌ها زمان صرف کرد تا جانشین شایسته‌ای برای پل اسکولز پیدا کند و به نظر می‌آید بالاخره موفق به این کار شده است. آندرا هررا در منچستر می‌تواند همان نقشی را داشته باشد که ژاوی و اینیستا در بارسلونا دارند.

بافتیمبی گومیس (سوانسی)

هنوز مشخص نیست او به سوانسی آمده که جانشین ویلفرد بونی شود یا زوج مکمل او را تشکیل بدهد. هر دو بازیکن قدرتمند هستند و در این میان، گومیس فیزیکی‌تر به نظر می‌رسد. این بازیکن فرانسوی و تنومند در حالی راهی سوانسی شد که وستهام هم مشتری پر و پا قرص او بود.

رحیم استرلینگ (لیورپول)

ستاره جوان لیورپول شاید آخرین فصل خود را در لیورپول سپری می‌کند. او زمانی که به تمرینات لیورپول برگشت بسیار مشتاق به نظر می‌رسید. مدافعان تیم‌های مختلف در این فصل باز هم در برابر توانایی‌های این هافبک نوزده ساله به دردسر خواهند افتاد. البته لیورپول پس از این‌که گلزن بزرگ خود لوئیس سوارز را به بارسلونا فروخت باید تغییری در تاکتیک خود به وجود بیاورد و این تغییر شامل ستاره‌ای به نام استرلینگ هم خواهد شد.

جیمز وارد پروز (ساوتهمپتون)

جوی منفی در باشگاه ساوتهمپتون به وجود آمده بود و دلیل آن چیزی نبود جز مهاجرت دسته‌جمعی تعدادی از بازیکنان از جمله کاپیتان لالانا اما این تیم هنوز ستاره دارد، ستاره‌ای به نام جیمز وارد پروز. او انرژی زیادی دارد و اخیرا با تیم زیر بیست ساله‌های انگلیس حسابی در اروپا درخشیده است. او 19​سال دارد و در فصل جدید می‌تواند همه را غافلگیر کند.

دیه‌گو کاستا (چلسی)

درباره این بازیکن می‌گویند که متولد شده تا بازیکن خوزه مورینیو باشد. مدافعان دربرابر این مهاجم برزیلی که البته تابعیت اسپانیایی گرفته بسیار به زحمت می‌افتند. مورینیو که علاقه زیادی به کاستا دارد او را یکی از بزرگ‌ترین تمام‌کننده‌های فوتبال اروپا قلمداد می‌کند.

ریو فردیناند (کوئینز پارک رنجرز)

کاپیتان باتجربه منچستریونایتد بالاخره پس از 12 سال از جمع شیاطین سرخ جدا شد تا او را در تیم جدیدی ببینیم؛ کوئینز پارک رنجرز. به نظر می‌رسید فردیناند در منچستر بازنشسته شود، اما این اتفاق نیفتاد. او در تیم جدید خود هم همان مدافع مطمئنی خواهد بود که همه در منچستر می‌دیدند. با این حال او در تیم جدیدش فشار بیشتری نسبت به آنچه در یونایتد تجربه می‌کرد، تحمل خواهد کرد.

دنی اینگس (بارنلی)

اینگس بسیار بی‌تجربه است اما توانایی زیادی دارد. او فصل گذشته برای تیمش بارنلی 27 گل به ثمر رسانده است. شاید او در لیگ برتر فصل جدید همچنان زیر سایه ستاره‌های نامدارتر از خود قرار بگیرد، اما هیچ‌کس نمی‌تواند استعداد و توانایی او را کتمان کند. اینگس خود را برای تبدیل شدن به یک ستاره کامل‌تر در فوتبال انگلیس آماده کرده است.

روملو لوکاکو (اورتون)

28 میلیون پوند بهایی بود که اورتون برای نگه داشتن دائم این بلژیکی پرداخت. لوکاکو که فصل گذشته به‌طور قرضی از چلسی به اورتون پیوسته بود در نهایت در اورتون ماندنی شد. لوکاکو دیدیه دروگبایی دیگر برای لیگ برتر انگلیس توصیف می‌شود. او قدرت بدنی زیادی دارد و می‌تواند برای تیمش سرنوشت‌ساز باشد. در فصل جدید، لوکاکوی متفاوت‌تری را شاهد خواهیم بود.

اریک لاملا (تاتنهام)

به نظر می‌آید طرفداران تاتنهام بر این عقیده باشند لاملای آرژانتینی که فصل گذشته از رم به تیم لندنی پیوست بازیکن خوبی برای این تیم نبود، چرا که در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی نداشت، اما استعداد شگفت‌انگیزی دارد که می‌تواند همه چیز را جبران کند. لاملا با 30 میلیون پوند به تاتنهام پیوست و بالدینی، مدیر ورزشی باشگاه، اعتقاد دارد با وجود فصل نه چندان موفقیت آمیزی که او پشت سر گذاشت لایق این مبلغ بود.

هیلدا حسینی‌خواه / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها