شرکت مایکروسافت اعلام کرده است بزودی اولین بسته به‌روزرسانی آزمایشی ویندوزفون 8.1 را منتشر می‌کند. با توجه به این که مدت زیادی از راه‌اندازی ویندوز 8.1 روی تلفن‌های همراه نگذشته است، باید این به‌روزرسانی سریع مایکروسافت را یک رکورد بدانید. البته در این بسته به‌روزرسانی آزمایشی، تغییرات گسترده دیده نمی‌شود و بیشتر چند باگ نرم‌افزاری برطرف شده است.
کد خبر: ۷۰۳۹۹۸

خبر خوب برای کاربران ویندوزفون 8.1 این است که عمر باتری ویندوزفون با این به‌روزرسانی به شکل چشمگیری بهبود خواهد یافت. هنوز این بسته در اختیار تمام کاربران ویندوزفون قرار نگرفته است و فقط توسعه‌دهندگان وب امکان دسترسی به آن را خواهند داشت تا در صورت بروز مشکل آن را رفع کنند سپس در اختیار عموم قرار بگیرد.
با این ‌که مایکروسافت بسیار به آینده ویندوز 8.1 در تلفن‌های هوشمند امیدوار است، اما به نظر می‌رسد این سیستم ‌عامل در دنیای رایانه‌ها چندان حال‌وروز خوبی ندارد و مردم هنوز ویندوز ۷ را به آن ترجیح می‌دهند.
در آماری که از طرف شرکت Net Market share منتشر شده ویندوز 8.1 نزدیک به 7 درصد کاهش کاربر داشته است. با توجه به کاهش ۱۳ درصدی کاربران ویندوز XP به نظر می‌رسد آخرین نسخه ویندوز باید سهم بیشتری از این ۱۳ درصد داشته باشد، اما در عین ناباوری هفتمین نسخه ویندوز توانسته ۲۰ درصد کاربران ناراضی را به خود جلب کند. خبرهای شنیده شده از مایکروسافت حاکی است که این شرکت پروژه نسخه هشتم ویندوز را از اکنون شکست خورده می‌داند و بیشتر توان خود را برای ویندوز ۹ گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها