قاچاق موادمخدر با طلسم

با انهدام سه باند بزرگ قاچاق موادمخدر در تهران، بیش از 1800 کیلو موادمخدر از سوداگران مرگ کشف شد.
کد خبر: ۷۰۳۷۴۹

به گزارش جام‌جم، سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ در این باره گفت: این قاچاقچیان که چند اتباع خارجی نیز میان آنها وجود دارد، این مواد را از مرز‌های شرقی وارد کشور کرده و قصد توزیع آن در تهران و شهرستان‌های مختلف را داشتند که با هوشیاری ماموران اداره مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ 14 عضو این سه باند دستگیر شدند.

وی افزود: با متلاشی شدن این سه باند معلوم شد این قاچاقچیان تصور می‌کردند با سحر و جادو چشم پلیس را بسته‌اند و می‌توانند این میزان مواد را در تهران توزیع کنند.

ساجدنیا تصریح کرد: هم‌اکنون ماموران در دو نقطه دیگر از پایتخت در حال عملیات هستند که میزان کشفیات به مراتب بیش از این مقدار کشف شده، خواهد بود.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به پرسش جام‌جم در ارتباط با سابقه‌دار بودن متهمان گفت: برخی از متهمان از مجرمان سابقه‌داری هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و آزاد شده‌اند و از قوه قضاییه می‌خواهیم با توجه به نوع جرم افراد دستگیر شده، برخورد لازم انجام شود.

انهدام 25 باند

سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در ارتباط با تعدا باندهای متلاشی شده از ابتدای امسال گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از ابتدای امسال 25 باند قاچاق موادمخدر را منهدم کرده و میزان کشفیات از این باندها، نشان‌دهنده رشد 40 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته است.

وی با اعلام آمــادگی پلیس برای پاکسازی 48 ساعته پایتخت از معتادان خیابانی در صورت وجود کمپ ترک اعتیاد، گفت: متأسفانه تهران بزرگ از داشتن کمپ عمومی ترک اعتیاد برای زنان محروم است و امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در ارتباط با طرح برخورد با خریداران اموال مسروقه گفت: این طرح همچنان با قوت ادامه دارد و پلیس با کنترل این افراد، با آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها