محکومان با شکایت 46 شاکی به مجازات مرگ محکوم شده بودند

اعدام 3 سارق مسلح در شیراز

سه سارق مسلح که با تشکیل یک باند و سرقت‌‌های سریالی در شهرستان شیراز، رعب و وحشت ایجاد می‌کردند، دیروز در مقابل مردم مجازات شدند.
کد خبر: ۷۰۱۷۵۵

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان فارس دیروز پس از اجرای حکم اعدام در جمع خبرنگاران گفت: این سه آزارگر و سارق مسلح به اتهام 12 مورد سرقت مسلحانه و یک مورد آزار و اذیت به عنف در شهریور سال گذشته با شکایت‌‌های شهروندان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

سردار احمد علی گودرزی افزود: متهمان فراری که سه‌نفر بودند، در پی تجسس‌های پلیسی در شهریور سال گذشته دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی به جرایمشان اعتراف کردند. در تحقیقات از آنها مشخص شد، آنها با ورود به باغ‌های منطقه گویم و قلات در شمال غرب شیراز، دست و پای ساکنان باغ‌ها را بسته و با تهدید سلاح اقدام به سرقت از آنان می‌کردند.

وی یادآور شد: پرونده متهمان با توجه به این‌که آنها 46شاکی داشتند، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و با توجه به جرایم خشنی که آنها انجام داده بودند، پس از محاکمه به اعدام در ملأعام محکوم شدند و با تائید این احکام پرونده‌شان به واحد اجرای احکام دادگستری استان فارس ارسال شد و آنها در یک قدمی مجازات قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس و دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و این‌گونه افراد را دستگیر و برابر با قانون به سزای اعمالشان خواهند رساند. همچنین معاون دادستان شهرستان شیراز نیز گفت: پرونده محکومان در شعبه اول دادگاه انقلاب و به استناد شکایت 46 نفر، شواهد و مدارک موجود، اتهام این افراد را محاربه به دلیل سرقت‌های مسلحانه متعدد و ایجاد رعب و وحشت تعیین کرد.

قاضی زارعی افزود: براساس این اتهام، حکم صادره در این شعبه، اعدام در ملأ‌عام بود که رای صادره پس از تائید در شعبه 31 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضاییه، صبح‌دیروز ـ یکشنبه ـ در محل ارتکاب جرم اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها