
به گزارش جام جم ورزشی ؛ علیرضا رحیمی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مجموعه درفشیفر، در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.
تمرین سرخپوشان به کار با وزنه در سالن بدنسازی اختصاص دارد که به این منظور ابتدا در زمین چمن برای گرم کردن و انجام حرکات کششی حاضر شدند و پس از آن، راهی سالن شدند.
مهدی دغاغله هم امروز همچنان به انجام برنامههای فیزیوتراپی پرداخت.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند