هفته گذشته گفت‌وگو با فردی به نام رامین را خواندید که متهم است در نوجوانی مرتکب قتل شده است. بنا به کیفرخواست صادره این متهم در جریان نزاع خیابانی بر سر موضوعی پیش‌پا افتاده دست به چاقو برد. از شما پرسیده بودیم نظرتان درباره این پرونده چیست و خانواده‌ها چگونه می‌توانند نوجوانان خود را کنترل کنند و به آنها آموزش بدهند تا وارد چنین نزاع‌هایی نشوند.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۴

خواننده‌ای با شماره 4039...0939 پیشنهاد داده است: آموزش وپرورش هر شهرستانی هرماه یکبار دانش‌آموزان را بجای اردو به ندامتگاه‌ها ببرد تا جوانان بفهمند آخر کار خلاف پشت میله زندان است.

خواننده‌ای با شماره 4268...0936 نیز پیامک داده است:در پرونده رامین و امثال آن،زمانی‌که مقتول برای درگیری به خانه قاتل رفت، خودش به نوعی مقصر است و بهتر است خانواده مقتول رضایت بدهند. درضمن بی‌سوادی، بیکاری، نداشتن تربیت خانوادگی و نادانی باعث گرفتن جان یک انسان شد.

یکی دیگر از مخاطبان با شماره 2510...0910 نیز نظر داده است: مقتول هم مقصر بود. او به‌دلیل حرفی که صحتش معلوم نبود به ماجرا دامن زد و متاسفانه به چنین فاجعه بزرگی منجر شد. پدر و مادرها باید بچه‌ها را به‌گونه‌ای آموزش بدهند که اگر با چنین اتفاقاتی روبه‌رو شدند قبل از برخورد بزرگ‌ترها را در جریان بگذارند و خونسرد و بی‌تفاوت باشند. زمانه، زمانه‌ای نیست که آدم برای خودش دردسر درست کند واقعا هم برای مرگ مقتول متاسف هستم و هم از این‌که رامین در چنین دردسر بزرگی گرفتار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها