رادیو سلامت امروز در برنامه «افق روشن» به موضوع دریاخواری می‌پردازد.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۵

این برنامه امروز میزبان محمدرضا برجی، رئیس اداره کل محیط زیست استان گیلان است و به بررسی دریا در اسارت ساختمان با موضوع دریاخواری می‌پردازد. همچنین عباس محمدی، فعال محیط‌زیست نیز در این برنامه درمورد دریاخواری صحبت می‌کند. این برنامه به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که امروز ساعت 9 و 10 دقیقه به مدت 50 دقیقه پخش می‌شود.

«شمشیر» در رادیو نمایش

نمایش «شمشیر» به نویسندگی سعید پورشعبانی و کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش درباره ابن حمیم شمشیرساز معروف و یار و یاور حضرت علی(ع) است که در مورد حکمیت در مسجد مکه سخنی به میان نمی‌آورد. ابراهیم تنها پسر او هم نمی‌تواند او را به این کار وادارد و...

این نمایش در 10 قسمت به تهیه‌کنندگی و سردبیری ملیحه مرادی جعفری ضبط شده است.

اسرار نماز در سجاده نیاز

علل نامگذاری شب‌های قدر در برنامه سجاده نیاز رادیو معارف بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، این برنامه با هدف تبیین اسرار و معارف عمیق نماز و با رویکردی فلسفی و عرفانی طراحی و تولید شده است. در این برنامه مرحوم حجت‌الاسلام محمدمهدی مهندسی پس از بیان اسرار نماز به بیان علت نامگذاری شب‌های قدر و شرح سوره مبارکه قدر می‌پردازد.این برنامه کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت(ع) است که در آن فلسفه و اسرار عرفانی مکنون در اجزاء و اذکار نماز جزء به جزء از آغازین مرحله شروع نماز تا سلام پایانی و تعقیبات آن تشریح و تبیین می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور و اجرای نرجس فروغی ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

کیفیت فولاد در رادیو گفت‌وگو

برنامه «عیار» رادیو گفت‌وگو امروز به بررسی کیفیت در صنعت فولاد کشور می‌پردازد.

این برنامه امروز ساعت 13 و 20 دقیقه به بررسی مقوله کیفیت در صنعت فولاد کشور می‌پردازد و مولفه‌هایی همچون جایگاه صنعت فولاد در ایران و مشکلات پیش روی آن، میزان استانداردها و کیفیت در صنعت فولاد در جهت کیفی‌سازی محصول و افزایش رقابت‌پذیری و صادرات، عوامل موثر بر کیفیت بخشی در این صنعت و چالش‌های پیش‌روی (عوامل انسانی، عوامل ماشینی، عوامل طراحی، عوامل مواد ملزومات و قطعات) و راهکارهای توسعه صنعت کاشی و سرامیک و کیفیت بخشی در این صنعت را تشریح می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها