کاهش 5 درصدی هزینه‌های دیالیز

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال‌ایران (سها یک) از تهیه بسته کامل دیالیز برای ارائه به مراکز درمانی و ارائه آن تا پایان شهریور در این شرکت خبر داد و گفت: در نظر داریم با اختصاص تخفیف‌هایی روی برخی اجناس بسته دیالیز، قیمت‌ها را دست‌کم تا 5 درصد کاهش دهیم.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۹

به گزارش ایسنا، محمد خادم‌علیزاده افزود: از مشکلات مراکز درمان دیالیز این است که برای تهیه لوازم دیالیز از جمله صافی، ست سوزن، پودر بی‌کربنات، مایع دیالیز، سرنگ، پنس، باند و گاز مجبور می‌شوند هر قلم از اجناس را از یک شرکت تهیه کنند.

وی اظهار کرد: بر این اساس شرکت سها یک به منظور ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای بیماران، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، تصمیم به طراحی بسته‌ای گرفته است تا همه ملزومات انجام دیالیز یکجا و در قالب یک بسته، در اختیار بیماران و مراکز درمانی قرار گیرد.

خادم علیزاده یادآور شد: با این اقدام کیفیت کار افزایش می‌یابد، هزینه‌های مراکز کاهش یافته و کیفیت اجناس مورد استفاده در دیالیز نیز با هم همخوانی خواهد داشت. همچنین با این اقدام انتظار داریم تا با هدف حمایت از تولید داخل و کاهش قیمت‌ها و کنترل بازار، با اختصاص تخفیف‌هایی روی برخی اجناس بسته دیالیز، قیمت‌ها را دست‌کم تا 5 درصد کاهش دهیم.

وی با تاکید بر این که تامین امنیت روحی بیماران در درجه نخست اهمیت قرار دارد، تصریح کرد: با طراحی این بسته خدمات جامعی به بیماران دیالیزی ارائه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها