
به گزارش جام جم ورزشی ؛ لوئیز پس از شکست تحقیر کننده هفت بر یک برزیل مقابل آلمان گفت: خیلی سخت بود. نمی توانم باور کنم ما اینچنین باختیم. اصلا در تصور ما هم نمی گنجید. انگار یک کابوس وحشتناک بود.
وی افزود: ازتمام مردم برزیل عذرخواهی می کنم. امیدوارم ما را ببخشند. ما اندوه آنها را کاملا درک می کنیم.
لوئیز خاطر نشان کرد: گل اول را که خوردیم همه چیز به هم ریخت. ما نتوانستیم پس از اینکه گل نخست را خوردیم شرایط خود را پیدا کنیم. الان پس از این باخت سنگین واقعاً چیزی نمیتوانیم بگوییم جز اینکه بار سنگین باخت و همه اشتباهاتمان را قبول کنیم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند