تیم ملی فوتبال برزیل با این پیروزی روز شنبه آینده به مصاف آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی می‌رود. هالک بعد از آسیب‌دیدگی نیمار، هم‌تیمی‌هایش را تشویق کرد که برای کاهش نومیدی نیمار جام را کسب کنند. این مهاجم باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به خبرنگاران گفت: «مشاهده این مساله برای نیمار ناراحت‌کننده است، او از خودش برای حضور در جام جهانی مراقبت کرده بود و خیلی از برگزاری مسابقات هیجان‌زده بود. نیازی به بیان این مطلب نیست که او برای تیم خیلی مهم بود. اما ما باید بکوشیم بر این مشکل غلبه کنیم. حالا ما یک دلیل دیگر برای پیروزی داریم، نیمار. اگر خدا به ما کمک کند می‌توانیم قهرمان شویم و عنوان قهرمانی را به او تقدیم کنیم.»
کد خبر: ۶۹۲۷۸۴

ماسکرانو: با قلبمان به میدان رفتیم

خاویر ماسکرانو مدافع آرژانتین پس از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی گفت: «اکنون که به جمع چهار تیم جام جهانی رسیدیم، توانستیم تنها به هدف اول خود برسیم. احمقانه است اگر فکر کنیم جام جهانی به پایان رسیده است. هنوز بازی‌های حساس دیگری باقی‌مانده که بسیار تعیین‌کننده خواهد بود، اما امیدوارم این تیم ما باشد که به فینال ماراکانا راه پیدا می‌کند. در بازی برابر بلژیک تمام بازیکنان آرژانتین عملکرد خوبی داشتند و با قلبشان به میدان رفتند. در این دیدار مدافعان ما بسیار خوب بودند و کاملا فضاهای دفاعی را بسته بودند. فکر نمی‌کنم فرصت مهمی به حریف برای گل زدن داده باشیم.»

هازارد: زود گل خوردیم

ادن هازارد ستاره تیم ملی بلژیک در جام جهانی نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کند. هازارد پس از شکست مقابل آرژانتین گفت: «گل زودهنگام سرنوشت بازی را تعیین کرد. من واقعا ناامید هستم، اما باید قبول کنیم که جام جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. من می‌دانم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در دقایقی از دیدار آن تمرکز لازم را در اختیار نداشتیم. مطمئنا از برزیل درس‌های مفید زیادی را برای آینده گرفته‌ایم؛ درس‌هایی که در رقابت‌های بعدی می‌تواند کمک بسیاری برای ما باشد. ما تیم بسیار جوانی هستیم که نگاهمان باید به آینده معطوف باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها