پیرمرد بلیت​ هایش را گم کرد

یک رویای نیمه‌تمام

همین چند روز پیش بود که یک برزیلی اعلام کرد بلیتی از فینال جام جهانی 1950 در اختیار دارد که می‌خواهد آن را به موزه‌ای که فیفا آن را برپا کرده، اهدا کند.
کد خبر: ۶۹۲۳۲۲

جروم والکه نایب رئیس فیفا هم از این موضوع استقبال کرد و قرار شد در ازای دریافت بلیت آن بازی تاریخی که به شکست یک بر 2 برزیل میزبان مقابل اروگوئه منجر شد، به جودیر بلمونت و فرزندانش بلیت دیدار نهایی این دوره جام جهانی را اهدا کند.

بلومنت هشتاد و پنج ساله که در آن سال به دلیل بیماری یکی از اعضای خانواده‌اش نتوانسته بود به فینال ماراکانا برود، طی مراسمی بلیت خود را پس از 64 سال به فیفا سپرد و بلیت‌های بازی فینال این دوره را دریافت کرد، اما این بلیت‌ها برایش خوش‌یمن نبود و گویا رویای حضور در فینال جام جهانی کماکان برایش نیمه‌تمام خواهد ماند. او بلیت‌ها را گم کرده است. بلمونت پس از پایان مراسم در راه بازگشت به خانه بلیت‌هایش را گم کرده و حالا بازهم نمی‌تواند فینال دیگری را که برزیل میزبان آن است از نزدیک ببیند.

وی در مصاحبه با روزنامه او استودو ده سائوپائولو این موضوع را بیان کرده و گفته است که پس از مراسمی که برایش برگزار شده، در راه خانه بلیت‌ها را گم کرده است. «من بلیت فینال قبلی را 64 سال حفظ کرده بودم، اما بلیت‌های این فینال را در 6 ساعت از دست دادم. این مساله را به فیفا گزارش کرده‌ام و آنها به من گفته‌اند منتظر بمانم شاید پیدا شوند یا دو بلیت دیگر را در اختیارم قرار دهند و یک بلیت دیگر را خودم خریداری کنم. آنها قول داده‌اند اگر بلیت‌هایم پیدا نشود بار دیگر برایم بلیت‌هایی که نامم رویش حک شده است، صادر کنند. عمویم که اکنون مرده است شاهد شکست برزیل در فینال 1950 بود، اما من خیلی امید دارم که بتوانم در این فینال شاهد قهرمانی سله‌سائو و بالا بردن جام باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها