دیروز سوارز، امروز ملی پوش هلند

روبن، سوژه تازه شبکه های اجتماعی! + تصاویر

«هاشم بیک زاده» مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران با مسوولان این باشگاه برای همراهی آبی پوشان در چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران به توافق رسید.
کد خبر: ۶۹۰۲۸۲
خط و نشان قلعه‌نویی برای جدایی‌طلبان استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ؛ بیک زاده پس از بازگشت به ایران در گفت و گو با مسوولان باشگاه استقلال، برای همراهی آبی پوشان در لیگ چهاردهم به توافق رسید.

آندرانیک تیموریان دیگر ملی پوش تیم استقلال که یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود، که از چند تیم لیگ برتری ایران و باشگاه های قطری پیشنهاد دارد، گفته است که تا پایان هفته جاری وضعیتش مشخص خواهد شد.

تیموریان اعلام کرده است در صورتی که بخواهد فوتبال خود را در ایران ادامه دهد به طور حتم در استقلال خواهد ماند.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز که از سوی چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، برای بازگشت به تیم استقلال ابراز تمایل کرده است.

وضعیت نهایی امیرحسین صادقی و خسرو حیدری دو ملی پوش دیگر تیم استقلال نیز تا پایان هفته جاری مشخص می شود.

چند بازیکن تیم استقلال وساطتت کرده اند، سیاوش اکبرپور که در فهرست بازیکنان مازاد قلعه نویی برای لیگ چهاردهم قرار داشته، آبی پوشان را همچنان همراهی کند.

در صورتی که مهدی پاشازاده تا اواخر هفته جاری به کادر فنی تیم استقلال نپیوندند، ایمان عالمی جایگزین وی در کادر فنی خواهد شد. عالمی که فصل گذشته به عنوان مربی تیم استقلال فعالیت می کرد امسال با نظر قلعه نویی به عنوان آنالیزور آبی پوشان انتخاب شده است.

قرار است تیم استقلال 16 تیر ماه جاری برای برگزاری اردوی آماده سازی راهی کشور ترکیه شود و به درخواست کادر فنی سه بازی تدارکاتی در این کشور انجام دهد.

مسوولان باشگاه استقلال بنابر درخواست امیر قلعه نویی تلاش می کنند تا در اردوی ترکیه یک دیدار تدارکاتی با تیم دیناموکیف اوکراین برگزار کنند.

سرمربی تیم استقلال پس از موافقت باشگاه تراکتورسازی با جدایی «محسن فروزان» از این تیم و پیوستن به جمع آبی پوشان تهران در تماس تلفنی با «رسول خطیبی» سرمربی تراکتورسازی از وی قدردانی کرد.

قلعه نویی در واکنش به جدایی برخی بازیکنان استقلال و جذب بازیکنان جدید گفته است: زیر بار حرف زور نمی روم و همه ما باید حد خود و جایگاه خودمان را بدانیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه کسی نمی تواند برای فرد دیگر تعیین تکلیف کند، افزوده است: هواداران در سرما و گرما حامی استقلال هستند همه تلاش می کنیم دل آنها را شاد کنید. تلاش ما خوشحالی هواداران و سربلندی نام استقلال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
ای جان! اگه جواد هم بیاد عالی میشه. به شرطی كه دوباره نره
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
منظور چه سبكی است؟چطور وقتی كروش بازیكن را بیچاره میكند همه از مبارزه با بازیكن سالاری حرف میزنند ولی وقتی قلعه نویی همان عمل را انجام میدهد به سبك تعبیر میشود؟

نیازمندی ها