حیدری: صعود حق ایران است

خسرو حیدری که در بازی با آرژانتین به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، به احتمال زیاد دوباره به ترکیب اصلی برمی‌گردد و از ابتدا مقابل بوسنی بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۱۰۸

حیدری درخصوص تغییر ارنج تیم ملی در بازی با آرژانتین گفت: کادر فنی تیم ملی و کارلوس کرش با توجه به آنالیزی که از حریف داشتند، تصمیم به تغییر ارنج گرفتند و من هم به عنوان یک بازیکن این موضوع را پذیرفتم و مشکلی وجود نداشت. حیدری درخصوص این که در بازی با بوسنی دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برمی‌گردد یا خیر، گفت: این موضوع مربوط به کادر فنی است و نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما صادقانه می‌گویم فرقی نمی‌کند در زمین باشم یا روی نیمکت. هدف اصلی ما موفقیت تیم ملی و ارائه بازی‌های آبرومند و قابل قبول است.

گوش راست تیم ملی ایران در ادامه به وضعیت تیم در آستانه بازی با با بوسنی اشاره کرد و گفت:خوشبختانه تیم و بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه چیز برای تقابل با تیم آماده است. امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم و مزد زحماتمان را با صعود به مرحله دوم بگیریم. البته نباید فراموش کرد تیم ملی کار سختی در پیش دارد.

خسرو درخصوص شانس صعود تیم ملی گفت: به نظر من صعود به مرحله دوم حق طبیعی فوتبال ایران است و تیم ملی چیزی برای از دست‌دادن ندارد و قطعا مقابل بوسنی با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا ضمن گرفتن سه امتیاز به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم و مردم ایران بیش از پیش خوشحال شوند و جواب محبت‌های آنها را بدهیم. البته بوسنی اگرچه حذف شده و شانس صعود به مرحله بعد را ندارد، اما قطعا با نیرو و انگیزه لازم مقابل ایران بازی خواهد کرد تا وداعی نسبتا شیرین‌تر با جام بیستم داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها