تیم فوتبال هلند در آخرین دیدار خود در مرحله گروه جام جهانی 2014 با دو گل از سد شیلی گذشت. اسپانیا هم در دیداری مشابه و البته تشریفاتی استرالیا را با سه گل شکست داد.
کد خبر: ۶۸۷۷۶۲
صعود مقتدرانه هلند به مرحله حذفی/ پیروزی بی‌خاصیت اسپانیا

به گزارش جام جم ورزشی، مرحله گروهی جام جهانی در گروه B با برگزاری دو دیدار به پایان رسید. هلند و شیلی برای سرگروه شدن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر هلند به پایان رسید.

لاله‌های نارنجی در این دیدار روبین فان پرسی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. جدی‌ترین موقعیت مسابقه در نیمه نخست را دیاز در دقیقه 43 برای شیلی از دست داد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در نیمه دوم هلند به بازی مسلط شد و توانست گل برتری خودش را به ثمر برساند. فر در دقیقه 77 موفق شد با ضربه سر دروازه شیلی را باز کند. در ادامه مسابقه شیلی چند فرصت گلزنی به دست آورد که نتوانست استفاده کند. در دقیقه 90 مسابقه ممفیس موفق شد پاس روبن را به گل دوم تیمش تبدیل کند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر لاله‌های نارنجی به پایان برسد.

اسپانیا که در نیمه نخست موفق شده بود با گل داوید ویا از استرالیا جلو بیفتد، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه کانگوروها را باز کرد تا با پیروزی 3 بر صفر برابر استرالیا جام جهانی 2014 را با برد به پایان برساند.

فرناندو تورس در دقیقه 69 موفق شد پاس زیبای آندرس اینیستا را به زیبایی وارد دروازه استرالیا کند. در ادامه خوان ماتا در دقیقه 82 موفق شد سومین گل لاروخا را نیز به ثمر برساند تا اسپانیا در نهایت با برتری 3 بر صفر برابر استرالیا با سه امتیاز در رده سوم گروه قرار گیرد.

جدول نهایی گروه B

هلند، 3 بازی،‌9 امتیاز

شیلی، 3 بازی، 6 امتیاز

اسپانیا، 3 بازی، 3 امتیاز

استرالیا، 3 بازی، صفر امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها