رژیم صهیونیستی از حمله هواپیماهای جنگنده خود به 9 هدف در خاک سوریه خبر داد. این تجاوز در پی ادعای این رژیم به خاطر کشته شدن یک یه پسر 15 ساله انجام شده است.دولت و ارتش سوریه تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.
کد خبر: ۶۸۷۳۸۵
حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

به گزارش جام جم آنلاین بنا بر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی این پسر نوجوان در بلندی‌های جولان که از سوی این رژیم به اشغال درآمده کشته شده است.

بلندی‌های جولان که جزو خاک سوریه است در سال 1967 میلادی از سوی رژیم اشغالگر فلسطین اشغال شد.

سوریه که اکنون درگیر جنگ با تروریست‌های تکفیری و سلفی در خاک خود است از سوی رژیم اسرائل چندین بار مورد حمله هوایی و موشکی قرار گرفته است.

مررزهای سوریه که شاهد درگیری‌ میان دو طرف است امنیت لازم را ندارد و این احتمال قوی وجود دارد که پسر جوان اسرائیلی از سوی گروه‌ها تروریستی مورد هدف قرار گرفته و کشته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این اقدام را "قطعا عمدی" دانسته است که می‌گوید،معلوم نیست که علت کشته شدن فرد اسرائیلی در نتیجه خمپاره، بمب‌گذاری کنار جاده یا گلوله توپ بوده باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
اسرائیل با این كارهایش نامردی و ضعیف بودن خودش را اثبات میكند و همیشه سعی كرده با به شهادت رساندن مردم بی دفاع فلسطین و غزه خود نمایی كند و حالا هم به سوریه كه در مقابل تكفیری هایی مثل خودش ایستاده است ! از اردبیل

نیازمندی ها