سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در دیدار برابر ایتالیا گفت: باور دارم که به دور بعد لیگ جهانی صعود می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۷۲۸۲
تاکید کواچ بر حضور والیبال ایران در فینال لیگ جهانی

به گزارش جام جم ورزشی، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از دیدار برابر ایتالیا اظهار کرد: من دو روز پیش گفتم که بازیکنان ایتالیا را به خوبی می‌شناسم. آن‌ها بسیار خوب هستند. سرویس‌های خوبی می‌زنند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. اما حالا خوشحالم که بازیکنان با این قدرت برابر آن‌ها بازی کردند و برنده شدند.

او ادامه داد: ما همیشه بازی‌های سختی داریم. به خصوص دیدارهایمان در هفته‌ آینده که امیدوارم همانند بازی با ایتالیا برابر لهستان نیز به میدان برویم. تمرین‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم با برد برابر لهستان به دور بعد صعود کنیم.

کواچ در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه هدفش از دو تعویض در ست سوم و پشیمانی از آن‌ها چه بود، بیان کرد: کاری که انجام دادم طبیعی بود. ما در دو ست اول خوب بودیم و من سعی کردم در ادامه از همه بازیکنانم استفاده کنم. ما دو ست برنده بودیم و خواستم دیگر بازیکنان را نیز درگیر کنم. آن‌ها نیمکت‌نشین نیستند و جزو مهره‌های اصلی من محسوب می‌شوند، پس تصمیمی که گرفتم کاملا طبیعی بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه امکان دارد از دو لیبرو در تیم ملی استفاده کند، بیان کرد: فعلا تصمیمی درباره این موضوع ندارم و همچنان با یک لیبرو ادامه می‌دهم اما به این دلیل که همیشه با توجه به شرایط تصمیم می‌گیرم باید ببینیم وضعیت در ادامه چه خواهد شد. البته پس از صعود نیز باید شرایط را بسنجیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که‌ آیا تیم ملی ایران به مرحله بعد صعود می‌کند یا نه گفت: اگر من به این موضوع باور نداشته باشم، چه توقعی از بازیکنانم دارید؟ من باور دارم که صعود می‌کنیم اما هیچ وقت به آینده فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم به بازی بعدی است.

کواچ درباره لهستان نیز گفت: لهستان هم تیم قدرتمند هم‌سطح با ایتالیا و برزیل است. تمرکز من بر روی بازی با لهستان است. پرونده بازی با ایتالیا از همین الان برای من بسته شد و من از اکنون لهستان را آنالیز می‌کنم تا با قدرت به مصاف این تیم برویم. فراموش نکنیم این تیم برزیل را 3 بر یک شکست داد و نشان داد که تیم بسیار پرقدرتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
من نتونستم قضاوت دقیقی از سطح بازی تیم ملی كنم چون هم تیم ایتالیا و هم تیم برزیل با ذخیره های خود بازی كردند و ما قبلا تیم اصلی ایتالیا را معمولا 3 بر 2 شكست می دادیم اگر با تیم اصلی ایتالیا در مرحله نهایی بازی كنیم و ببریم معلوم می شود پیشرفت داشته ایم.

نیازمندی ها