فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: چند روز پیش تعدادی از اعضای گروهکهای ‌تروریستی قصد عبور از مرزهای کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان فدایی ولایت نیروی زمینی ارتش، ضربه جبران‌ناپذیری به آنها وارد شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۰۵
انهدام تعدادی ازاعضای گروهک پژاک هنگام ورود به ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: چند روز پیش تعدادی از اعضای گروهکهای ‌تروریستی قصد عبور از مرزهای کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان فدایی ولایت نیروی زمینی ارتش، ضربه جبران‌ناپذیری به آنها وارد شد.

امیر پوردستان گفت: گروهک تروریستی پژاک با انواع و اقسام تجهیزات قصد ورود به مرزهای کشور را داشت اما در بدو ورود به خاک کشور با سربازان نیروی زمینی ارتش مواجه شد و ضربه سختی را متحمل شد که این خود نشان از توانمندی و هوشیاری بالای نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای کشور دارد».

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنان خود در تشریح آمادگی نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای کشور گفت: امروز مرزهای کشور تقویت شده و یکان‌های ما پا دررکاب هستند و مردم و ملت ما مطمئن باشند که نیروی زمینی ارتش در همه عرصه‌های دفاعی همواره آماده است و تلاش می‌کند اقتدار سربازان مسلمان ولایت‌مدار کشور را به همه جهانیان نشان دهد.

پوردستان گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در بخش‌های وسیعی از غرب و جنوب غرب کشور مستقر هستند و از قابلیت بالای دفاعی در دفاع از مرزهای کشور برخوردارند. علاوه بر این، یگان‌های پروازی و هوانیروز ارتش نیز ماموریت حمایت و پشتیبانی از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق و سایر مرزهای کشور را برعهده دارند که این عزیزان هم در پشتیبانی از یکان‌های پیاده توانسته‌ اند خدمات بسیار ارزشمندی انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
خدایا ! پروردگارا ! از بابت عقیده و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بینهایت شما را شاكریم و سپاسگزار و از بابت اینكه این چنین باطن آل سعود بر همگان روشن شد نیز بینهایت شكر و سپاس . البته از پادشاه عربستان تعجبی ندارد كه پایش لب گور است و این همه جنایت ! این پست فطرت وقتی دختران خود را بیش از 10 سال زندانی میكند یعنی اینكه بی وجدان و بی عاطفه است . از اردبیل
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها