سازمان مبارزه با تروریسم عراق با هماهنگی نیروی هوایی ارتش تعداد زیادی از نیروهای داعش را به هلاکت رساندند و یکی از مقرها و ۲۵ نفربر آنان را در مدرسه الحمرا در منطقه الجلام نزدیک سامرا نابود کرد.
کد خبر: ۶۸۶۹۲۱
ضربات سنگین ارتش به داعش، نزدیک سامرا

به گزارش واحد مرکزی خبربه نقل از العراقیه، انس الحمدانی فرمانده گردانهای نینوا و از طراحان حمله تروریستها به موصل در نزدیکی منطقه تلکیف به هلاکت رسید.

نیروهای امنیتی عراقی به پشتیبانی عشائرعراقی تجاوز تروریستهای داعش را در بخش الدجیل ناکام گذاشته و تمامی نفربرهای تروریستها را نابود کردند.

عشایر حویجه نیز نفربرهای گروه تروریستی داعش را در منطقه العثات به آتش کشیدند.

درعملیاتی در شهر فلوجه نیز15 تن کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. نیروهای امنیتی عراق در استان صلاح الدین دهها تروریست از جمله عبدالرحمن ناصری از نزدیکان صدام ، دیکتاتور معدوم و یکی از فرماندهان اصلی داعش را بازداشت کردند.

جنگندهای ارتش عراق مخفیگاه تروریستها و تجهیزات نظامی آنها را در محوطه دانشگاه تکریت در شمال این شهر بمباران کردند.گزارشها همچنین از ادامه درگیریهای مسلحانه میان گروه تروریستی داعش و سازمان تروریستی نقشبندیه در کرکوک حکایت دارد.

انهدام 28 خودرو تروریستهای داعش در سامرا و بلد

منابع نظامی عراق از انهدام 28 خودرو نظامی وابسته به گروه دولت اسلامی عراق و شام(داعش) درمنطقه سامرا و شهرستان بلد در جنوب تکریت خبر دادند.

صباح الفتلاوی فرمانده عملیات سامرا اعلام کرد جنگنده های ارتش در عملیاتی علاوه بر انهدام یک انبار سلاح در منطقه جلام واقع در شمال شرقی سامرا، 24 دستگاه خودرو نظامی وابسته به داعش را نیز منهدم کردند.

وی دیروز گفت: «نیروهای امنیتی کشورش 75 درصد مناطق استان صلاح الدین را به کنترل خود در آورده اند و ارتش آماده حمله ای گسترده برای باز پس گیری کامل این استان از دست گروه داعش است.

یک منبع امنیتی نیز از انهدام 4 دستگاه خودرو حامل اعضای داعش و کشته شدن سرنشینان این خودروها در روستای تل الذهب در شهرستان بلد خبر داد. پیش از این نیز جنگنده های ارتش سه دستگاه کامیون بمبگذاری شده و یک خودرو حامل اعضای داعش را نزدیک پالایشگاه بیجی منهدم کردند.

آزادی روستاهای البطاط از تسلط داعش

پلیس استان دیاله اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق روستاهای البطاط واقع در شمال بعقوبه را از کنترل گروه های مسلح تروریست خارج کردند. نیروهای امنیتی مشترک ارتش و پلیس با کمک افراد قبایل، عصر دیروز توانستند روستاهای البطاط را در جنوب ناحیه العظیم واقع در 60 کیلومتری شمال بعقوبه از دست تروریستهای داعش آزاد کنند. در این عملیات دو تروریست کشته و سه خودرو آنان به آتش کشیده شد.

هلاکت 15 تروریست داعش در دیاله

فرمانده پلیس دیاله در عراق از کشته شدن 15 تروریست وابسته به گروه داعش در منطقه امام ویس واقع در شمال شرقی بعقوبه خبر داد.

جمیل الشمری تاکید کرد؛ نیروهای پلیس ضمن جلوگیری از حمله اعضای داعش به منطقه امام ویس توانستند 15 تن از انان را به هلاکت برسانند. نیروهای پلیس همچنین موفق شدند مهاجمان داعش را از مزارع و باغهای ناحیه مقدادیه دور و از پیشروی آنان به طرف مرکز این ناحیه جلوگیری کنند.

این نیروها ابو رحاب یک فرماندهان داعش را نیز دیروز در عملیاتی در استان نینوا به هلاکت رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سلیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
تنها راه نجات عراق متحد شدن همه مردم عراق با هم دیگر با رهبری آقای سیستانی می باشد.آخه یه گروه تروریستی چطور تو این همه مدت می تونه این همه جنایت توی عراق انجام بده . باید این نكته رو بگم كه باید اهل شیعه و سنت و كردها و دیگر اقوام عراق با هم متحد باشند و با یكدیگر ساز مخالف نزنند اونوقت ببینند چطور با متحد شدن با یكدیگر یك مملكت مستقل و یك پرچم واحد خواهند داشت. وگرنه تا زمانی كه آب تو آسیاب دشمن می ریزند اول خودشان را به هلاكت و نابودی می دهند و بعد ارمانهای مقدس یك ملت را به نابودی می سپارنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
بنام خداوند مهربان و قادر
خدارو شكر كه برادران شیعه عراقی مون توانستن وهابی ها رو با ناكامی همراه كنن
یا علی مدد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
چرا انقدر شما ارتش عراق ماستید خب .. نابود كنید این گروهك رو سرشون رو زیر تانكهاتون لهههههه كنید
یا قمری بنی هاشم
Afghanistan
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
خدایا ارتش عراق را قوت بده تا وهابی های ملعون را نابود كنند لبیك یازهرا )س(
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها