طاهری‌نیا از کنگاور: سهمیه کارت سوخت موتورسیکلت مرا بدون اطلاع قبلی سوزانده‌اند. چرا؟
کد خبر: ۶۸۵۸۸۳

یک شهروند: با توجه به سرطانزا بودن بنزین‌های تولید داخل، مسئولان امر از تولید این بنزین‌ها خودداری کنند.

زارعی از تهران: مسئولان در مورد میزان مالیات بر ارزش افزوده که مشکلات بسیاری را برای مردم به‌وجود آورده است، چاره‌ای بیندیشند و میزان آن را کاهش دهند.

حسن‌پور از تهران: چرا قیمت برق و گاز افزایش یافته‌است؟

ملک‌لو از رشت: چرا وقتی قیمت یک پراید در کارخانه بین سه تا چهار میلیون تمام می‌شود، این خودرو به دست مشتری به قیمت بالای 18میلیون می‌رسد؟

جوابیه: در پی درج پیامی در هجدهم خرداد تحت عنوان «بوستان کاج، محل تجمع معتادان» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: ساماندهی پارک حاشیه‌ای معبر با نصب نیوجرسی کوچک در ضلع شمال معبر انجام پذیرفت.

جوابیه: در پی درج پیامی در چهارم اردیبهشت تحت عنوان «پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا» مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: واکسن آنفلوآنزا در فهرست داروهای مورد تعهد سازمان‌های بیمه‌گر از جمله سازمان تامین اجتماعی نبوده و از سوی این سازمان قابل محاسبه و پرداخت نیست.

روی خط 162

یک شهروند از قزوین: مسکن مهر قزوین پروژه 216 الماس با مسئولیت بنیاد تعاون ناجا قرار بوده آبان 91 خانه‌های ما را تحویل بدهند، ولی نساخته‌اند در حالی که اقساط از حقوق ما کم می‌شود.

یک شهروند از نهبندان: محور شهداد ـ نهبندان یک سال است به علت سیل مسدود است.

یک شهروند از جاجرود: از مسئولان درخواست داریم به مشکلات رودخانه جاجرود رسیدگی کنند.

یک شهروند از تهران: در منطقه پونک شهرداری زباله‌ها را بدرستی جمع‌آوری نمی‌کند و این منطقه همیشه کثیف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها