آمریکا از سد غنا گذشت

شروع منطقی مردان یورگن

تیم ملی فوتبال آمریکا موفق شد با برتری برابر غنا و با کسب 3 امتیاز به رده دوم گروه خود صعود کند. این تیم در یک بازی کنترل شده موفق شد برابر غنا به پیروزی برسد.
کد خبر: ۶۸۵۳۹۹

در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه و قبل از اتمام دقیقه یک بازی کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از این‌که یکی دو بازیکن را جا گذاشت با یک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.

در نیمه اول دو تیم بازی بسیار کسل‌کننده‌ای را برگزار کردند. در نیمه دوم هم عملکرد نه‌چندان خوب دو تیم ادامه داشت. آمریکا در پی حفظ نتیجه بود، غنا هم حملات نصف‌ونیمه‌ای را روی دروازه حریف خود تدارک می‌دید. شوت آساموئا ژیان در دقیقه 58 با واکنش تیم هاوارد به بیرون رفت. غنا بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان آمریکا بخوبی مدافعان این تیم را کنترل می‌کردند.

در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد، آندره آیو در دقیقه 83 توانست از موقعیتی که برایش به وجود آمد، بخوبی استفاده کند و با یک شوت گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی آمریکا روی یک کرنر در دقیقه 86 با ضربه بروکس به گل دوم رسید. آمریکا نسبت به غنا عملکرد بهتری داشت. تجربه بالای بازیکنان آمریکا در این بازی به یاری این تیم آمد. بعد از گل آمریکا، غنا بازهم برای جبران جلو کشید، اما نداشتن برنامه برای رسیدن به دروازه آمریکا باعث شد این تیم راه به جایی نبرد.

قضاوت این مسابقه به عهده اریکسون سوئدی است. او در نیمه اول به رابیو از غنا کارت زرد داد.

در دیدار اول این گروه آلمان توانست با نتیجه 4 بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد. با احتساب این نتایج آلمان با کسب 3 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آمریکا در رده دوم جای گرفت.

در نشست خبری بعد از این بازی، یورگن کلیزنمان گفت: آمریکا همیشه روحیه خوبی داشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا اعلام کرد که تیمش همیشه از روحیه خوبی در مسابقات برخوردار بوده است. او خاطرنشان کرد: چند لحظه قبل از گل روی نیمکت گفتم که شانس‌های دیگری نصیب تیم خواهد شد. بعد از این‌که گل تساوی را دریافت کردیم به خودمان مسلط شدیم و می‌دانستیم که فقط باید فشار بیشتری روی حریف ایجاد کنیم، همین‌طور هم شد.

در تمرینات روی این ضربات زیاد کار کرده بودیم و توانستیم با استفاده از آنها دومین گلمان را به ثمر برسانیم. ما روحیه خوبی داریم. تیم آمریکا همیشه همین‌طور بوده و تا لحظه آخر می‌جنگد. وقتی بسلر مصدوم شد، شوکه شده و مجبور شدیم او را تعویض کنیم تا یکی دیگر از بازیکنانمان را از دست ندهیم. سرمربی تیم ملی فوتبال غنا نیز پس از شکست مردانش گفت: از این‌که می‌گویند به دلیل خستگی شکست خوردیم، تعجب می‌کنم. همه چیز خوب است. هنوز همه کارهایی را که می‌توانیم در این جام انجام دهیم از خود نشان نداده‌ایم. موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما نتوانستیم مقابل حمله‌های آمریکا طاقت بیاوریم. آنها از شانس‌های خود استفاده کردند.

کاوسی آپیا ادامه داد: دیدار آلمان و پرتغال را هم تماشا کردم. ژرمن‌ها عالی بودند و باید از آنها ستایش کنم، تاثیرگذار بازی کردند. امیدوارم بتوانیم مقابل آنها نمایش خوبی داشته باشیم. آنها شانس نخست صعود از این گروه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها