حالا دیگر روزنامه جام‌جم نه‌فقط بین مخاطبان عام بلکه روی میز مسئولان هم جایگاه ویژه‌ای دارد. در میان فهرست بلندبالایی از نشریات کشور، بسیاری از مسئولان به روزنامه جام‌جم نگاه ویژه‌ای دارند و آن را جزو روزنامه‌هایی که باید آن را هر روز شخصا مطالعه کنند، قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۵۱۹۰

بنده نیز با وجود مشغله کاری فراوان و مسئولیت سنگین خود در حوزه پلیس راهور یکی از مخاطبان پروپا قرص روزنامه جام‌جم هستم و به لحاظ مسئولیتی که دارم، عملکرد روزنامه جام‌جم در حوزه فرهنگ و ترافیک و افزایش انضباط و ایمنی در رفت و آمد را مثبت ارزیابی می‌کنم.

چند سال پیش تعداد کشته‌های تصادفات رانندگی ایران به 28 هزار نفر در سال رسیده بود که اگر همکاری و تعامل سازنده بین رسانه‌ها و پلیس راهور محقق نمی‌شد، ‌اکنون شاهد کاهش کشته‌ها تا زیر 18 هزار نفر در سال نبودیم و پلیس راهور این موفقیت را مدیون تلاش و همکاری رسانه‌ها بوده است و در این میان روزنامه جام‌جم در پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه ترافیک و حمل و نقل به عنوان یکی از رسانه‌های پیشرو گام برداشته است.

گزارش‌های مستمر، یادداشت‌های مرتبط با موضوعات حمل و نقل و ترافیک که در نهایت به بهبود انضباط ترافیکی در جامعه منجر می‌شود، مهم‌ترین ویژگی مطالب روزنامه جام‌جم در حوزه مسائل ترافیک و راهنمایی و رانندگی بوده است.

سردار اسکندر مومنی ‌‌/‌ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها