همایون ارشادی در سریال «زخم» که مسعود آب‌پرور آن را برای شبکه سه کارگردانی می‌کند، نقش پدر یک پلیس زن را بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۹۰۸

شبکه سه چند هفته‌ای است که ساخت سریالی جدید به نام «زخم» را شروع کرده که مسعود آب‌پرور کارگردانی آن را برعهده دارد و محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده آن است.

ارشادی درباره نقش خود در این سریال به جام‌جم گفت: در زخم نقش پدر شخصیت اول سریال که لیلا اوتادی آن را بازی می‌کند به عهده دارم.

وی افزود: من در این سریال پدر دختری هستم که دانشکده افسری رفته و در یک کلانتری مشغول به خدمت شده که در این کلانتری وی به نوعی مددکار اجتماعی است و در این پاسگاه به مسائلی می‌پردازد که بتواند به کسانی که درگیر مشکلاتی هستند کمک کند.

ارشادی بیان کرد: در زخم من پدری سنتی هستم که با شغل دخترم مشکل دارم و روابط پدر و فرزندی ما تحت‌الشعاع شغل دخترم قرار گرفته است اما به هرحال با آن کنار آمده و در مواردی هم به کمک او می‌روم.

وی داستان این سریال را یک نوآوری در جهت ساخت سریال‌های تلویزیونی دانست و گفت: همیشه سریال‌های پلیسی ایران مردمحور است ولی در این سریال برای اولین بار می‌بینیم که یک خانم نقش پلیس را بازی می‌کند و همین موضوع نشان می‌دهد که سعید رحمانی، نویسنده فیلمنامه زخم با نوآوری به سراغ داستانی تازه رفته است.

ارشادی ادامه داد: محوریت داستان این سریال درباره مشاوران نیروی انتظامی است. بخشی جدید که در کلانتری‌ها فعال شده و اصرار بر این است که تا حد ممکن پرونده‌ها از طریق مشاوره و مددکاری حل و فصل شود. فکر می‌کنم آقای آب‌پرور هم در مسیر ساخت این سریال نگاهشان چندان پلیسی و اکشن نیست. بلکه بیشتر با کاری اجتماعی رو به رو هستیم.

وی بیان کرد: وقتی بحث بازی من در این سریال مطرح شد، داستان قسمت اول را خواندم و متوجه شدم که زخم می‌تواند سریالی موفق باشد. این سریال به‌رغم این‌که داستانی پرکشش دارد ولی روحی لطیف در آن جریان دارد که هر بیننده‌ای را هم سرگرم می‌کند و هم آموزش می‍‌‌‌دهد.

ارشادی که برای اولین بار است با آب‌پرور همکاری می‌کند درباره رابطه‌اش با کارگردان سریال توضیح داد: ما به یک درک مشترک و متقابل رسیده‌ایم و در جریان ساخت سریال با آب‌پرور که فردی متین، خونسرد، موقر و دقیق است بارها درباره مسائل فنی بازیگری نقشم صحبت کرده تا به فصل مشترکی برسیم.

وی ادامه داد: من اصولا بنا به سلیقه کارگردان جلو می‌روم ولی اگر جایی به نظرم بیاید که می‌توان با یک ترفند یا تغییر در جریان بازی به کل داستان کمک کنم مطمئنا ساکت نمی‌‌مانم و نظراتم را به کارگردان منتقل می‌کنم. این اتفاق در سریال زخم نیز بارها تکرار شد که گاهی من و گاهی نیز آب‌پرور متقاعد می‌شدیم.

ارشادی که نقش سرهنگ را در سریال «تا ثریا» بازی کرده بود، خاطرنشان کرد: داستان پنج اپیزود دارد که اپیزود اول، سه قسمت و دیگر اپیزودها هر کدام دو قسمت دارد که هرکدام داستانی مجزا و رویه‌ای خاص را دنبال می‌کند.

در سریال «زخم» که محسن علی‌اکبری آن را تهیه می‌کند، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری، جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی و مهرداد ضیایی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. این سریال در 13 قسمت 50 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و با مشارکت نیروی انتظامی تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها