اسکایپ از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سرویس‌های ارتباط تصویری آنلاین است که به دلیل سازگاری با سیستم‌های عامل مختلف و سهولت استفاده، طرفداران زیادی دارد.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۷
اسکایپ سخنان شما را به ۴۰ زبان ترجمه می‌کند

این سرویس که محصول مایکروسافت است فقط روی اندروید، بیش از صد میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. به نظر می‌رسد این سرویس با افزودن قابلیت باورنکردنی جدید محبوب‌تر نیز شود.

تصور کنید در حالی که فارسی صحبت می‌کنید، اسکایپ همزمان صحبت‌های شما را برای طرف مقابل به انگلیسی ترجمه کند. این ویژگی می‌تواند زندگی بسیاری از افراد را متحول و آسان‌تر کند.

بتازگی ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی امکان ترجمه زنده اسکایپ با پشتیبانی از ۴۰ زبان به این سرویس افزوده می‌شود. نادلا در جریان کنفرانس Code سرویس Skype Translator را در مقابل حضار آزمایش کرد. سخنان او در حین اسکایپ کردن با Gurdeep Singh Pall از انگلیسی به آلمانی ترجمه می‌شد و سخنان پال نیز از آلمانی به انگلیسی. این امکان جدید که حاصل ده سال تحقیق روی یادگیری ماشین، شناسایی گفتار و ترجمه خودکار است، روی همه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای اسکایپ قابل اجراست. (ضمیمه کلیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها