کامرون ترمز آلمان را کشید

تیم ملی فوتبال آلمان یکشنبه شب در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی کامرون به تساوی 2 بر 2 رسید.
کد خبر: ۶۸۰۳۲۶

به گزارش جام جم ورزشی،توماس مولر و آندره شولر گل‌های تیم ملی آلمان را زدند و در آن سوی میدان نیز ساموئل اتوئو و چوپو زننده گل‌های کامرون بودند. کامرون با تساوی مقابل تیم قدرتمند آلمان در آستانه جام جهانی، آمادگی خود را به رخ حریفانش کشید.

اما حاشیه این دیدار عکس‌العمل اتوئو پس از گلزنی بود. این مهاجم تیم ملی کامرون و باشگاه چلسی چندی پیش از سوی خوزه مورینیو سرمربی چلسی پیرمرد گل نزن توصیف شده بود. اتوئو پس از آن مصاحبه جنجالی مورینیو در جریان یکی از دیدارهای لیگ برتر، پس از گلزنی به نشانه استهزای حرف‌های مورینیو ژست یک پیرمرد را به خود گرفت و شب گذشته نیز پس از این‌که گل اول را به آلمان زد دوباره همانند پیرمردها راه رفت تا بار دیگر حرف‌های مورینیو را به تمسخر گرفته باشد.‌

پیروزی بلژیک بر سوئد

تیم ملی فوتبال بلژیک در دیداری دوستانه موفق شد با دو گل تیم ملی سوئد را شکست دهد.

گل‌های بلژیک را در این دیدار روملو لوکاکو (34) و ادن هازارد (78) به ثمر رساندند. پیش از این دیدار اخباری مبنی بر مصدومیت ستاره بلژیکی‌ها یعنی هازارد به گوش می‌رسید. او که گل دوم تیمش را زد تحت معالجه پزشکان قرار گرفته است.

وینسنت کمپانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بلژیک پس از پیروزی تیمش گفت: ما نشان دادیم هم از لحاظ کار گروهی و هم فردی به آمادگی کامل رسیده‌ایم. آمادگی ما هر روز بهتر می‌شود اما باز هم باید سخت‌تر کار کنیم. بلژیک به صعود از گروه خود راضی نیست، ما هدف بزرگ‌تری داریم که درجام جهانی می‌بینید. بلژیک در جام جهانی 2014 با تیم‌های الجزایر، روسیه و کره جنوبی همگروه است.

تساوی فرانسه و نگرانی برای ریبری

تیم ملی فوتبال فرانسه در دیگر دیدار دوستانه یکشنبه شب، به تساوی یک بر یک مقابل پاراگوئه دست یافت. آندره گریژمان تک گل فرانسه را در دقیقه 82 به ثمر رساند و برای پاراگوئه نیز ویکتور کاسرس گلزنی کرد. اما نکته بسیار مهم این دیدار غیبت فرانک ریبری، هافبک تاثیر گذار فرانسوی‌ها بود. او به دلیل کمر درد بازی نکرد تا حتی شایعه نرسیدن او به جام جهانی هم به گوش برسد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسوی‌ها نیز به غیبت ریبری در ترکیب تیمش اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ریبری کاملا برای جام جهانی آماده شود، در غیراین‌صورت مجبوریم راه‌حلی جدید پیدا کنیم.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها