برنامه کوی نشاط فردا و در روز عید مبعث با بخش‌های متنوع همچون جشن ازدواج، مهمان اشتباهی و راز بقا و دنیای مورچگان از رادیو ایران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۸

امیرعباس اشرف، مسئول دفتر طنز و تهیه‌کننده کوی نشاط گفت: در روز عید مبعث ترانه محمد آخرین پیغمبر حق سروده محمد اوزی به خوانندگی محمد زارع‌فر پخش می‌شود. ترانه طنز وام ازدواج به خوانندگی رضا بازیار و ترانه ویژه عید مبعث به خوانندگی رامین جوادپور از دیگر بخش‌های برنامه است.

اشرف ادامه داد: نمایش‌های جشن ازدواج در کوی نشاط، مهمان اشتباهی در جشن، اراذل و اوباش کوی نشاط در اتاق عمل، جاسم، حامی مالی تیم فوتبال، قرص روانگردان به جای قرص قلب، راز بقا و دنیای مورچگان و قصه‌گویی گردشگری دور دنیا در مهدکودک کوی نشاط پخش می‌شود. این برنامه ساعت 16 از رادیو ایران پخش می‌شود.

رادیو ورزش گلریزان برگزار می‌کند

رادیو ورزش امشب در شب مبعث نبی اعظم (ص) مراسم گلریزان را برگزار می‌کند.این برنامه با هدف کمک به نیازمندان و با حضور جامعه ورزش ایران و همکاری فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار می‌شود. این مراسم در زورخانه شهدا واقع در شهرری ورزشگاه شهید مقدم از ساعت 18 و 45 دقیقه تا 20 برپا خواهد شد.

همچنین برنامه جهان فوتبال امروز موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها در فصل آینده را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه که ساعت 9 صبح از رادیو ورزش پخش می‌شود با کارشناسی مهدی شکری به صورت زنده پخش می‌شود و در گفت‌وگو با مدیران باشگاه‌ها سقف بودجه آنها در فصل آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها