ستاره‌های موسیقی پاپ این روزها ترافیک سنگینی برای اجراهای زنده دارند

شهر در دست خوانندگان پاپ

در روزها و اعیاد پیش‌رو شهرام شکوهی، احسان خواجه‌امیری، رضا صادقی، رضا یزدانی، محمد علیزاده، مازیار فلاحی و مرتضی پاشایی و بسیاری دیگر از خوانندگان پاپ روی صحنه می‌روند تا سالن‌های موسیقی در دست آنها باشد.
کد خبر: ۶۷۷۰۸۰

به گزارش جام‌جم، در حالی ماه پایانی فصل بهار آغاز شده است که صحنه موسیقی در دست خوانندگان پاپ است و ستاره‌های این عرصه روزهای پرترافیکی را در پایتخت می‌گذرانند.

در این میان از میان خوانندگان موسیقی پاپ نام‌های آشنایی چون شهرام شکوهی، احسان خواجه‌امیری، رضا صادقی، رضا یزدانی، محمد علیزاده و مازیار فلاحی دیده می‌شود. همچنین علیرضا قربانی، گروه موسیقی کامکارها، حسین رضایی‌نیا، رحیم شهریاری و برخی دیگر از چهره‌های موسیقی ایران و نواحی هم در این ایام اجراهایی خواهند داشت.

3 روز شلوغ کنسرت‌ها

طی روزهای اول تا سوم خرداد گروه «هم آوایان تاسیان» گیلان، پیانونوازی رافائل میناسکانیان پیانیست برجسته ایرانی، کنسرت پاپ فلامنکو گروه پاکو(گرانادای سابق) به رهبری بهنام سروری، گروه «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی‌پور و بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان روی صحنه رفته‌اند و در ادامه شهرام شکوهی پنجم و ششم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می‌رود. او در این اجرا قصد دارد قطعاتی از آلبوم‌های «مدارا» و «کولی عشق» را اجرا کند.

همچنین علیرضا قربانی، خواننده موسیقی ایرانی که دوم خرداد هم در یک کنسرت خیریه با هدف حمایت از بنیاد کودک اجرا داشت، ششم خرداد دوباره در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

احسان خواجه‌امیری که این روزها به‌دلیل خواندن ترانه جام‌جهانی فوتبال ایران خبرهایش در رسانه‌ها حضور پررنگی دارد هشتم و نهم خرداد در گرگان روی صحنه خواهد رفت. او قصد دارد ترانه جام جهانی را هم در این کنسرت بخواند.

کنسرت موسیقی مقامی تنبور به نوازندگی علی‌اکبر مرادی (تنبور) و حسین رضایی‌نیا (دف) در پنجم خرداد ساعت ۲۲ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. مرادی مقارن با شب بعثت رسول گرامی اسلام (ص) در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و به ارائه موسیقی مقامی تنبور خواهد پرداخت و در این اجرا حسین رضایی‌نیا وی را با دف همراهی خواهد کرد. این برنامه قرار است در ادامه در شهرهای شیراز و کرمانشاه نیز روی صحنه رود.

داریوش خواجه‌نوری از خوانندگان و نوازندگان پیشگام موسیقی پاپ کشورمان هم ششم خرداد در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. او در این کنسرت با اجرای 16 قطعه در بخش‌های پاپ، فلامنکو و تلفیقی میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود، ضمن این‌که ده قطعه این کنسرت به صورت باکلام و سه قطعه با همکاری استاد هادی منتظری اجرا خواهد شد.

مرتضی پاشایی، خواننده موسیقی پاپ هم این روزها از شهری به شهر دیگر می‌رود و کنسرت‌های مختلفی را برگزار می‌کند. او هفتم و هشتم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود و قصد دارد بیست و سوم خرداد در بوشهر کنسرتی را برگزار کند. در ادامه اجراهای موسیقی محلی در پایتخت ایرج رحمان‌پور، خواننده پیشگام موسیقی منطقه لرستان هم هشتم و نهم خرداد با گروه موسیقی «راهو» در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرتی خواهد داشت.

در این کنسرت موسیقایی که به سرپرستی احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم تحسین‌شده «تنهای تنهای تنها» برگزار می‌شود ضمن اجرای قطعات موسیقایی مختلف، حرکات آیینی منطقه لرستان نیز برای دوستداران موسیقی نواحی اجرا می‌شود.

رحیم شهریاری، خواننده و آهنگساز آذربایجانی که اجراهای موسیقی آذری او بین غیرآذری‌زبان‌ها هم طرفداران زیادی دارد هشتم و نهم خرداد در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی «نگاه» که اغلب هنرمندانش را افراد معلول تشکیل می‌دهند جمعه نهم خرداد به سرپرستی علی کرمی کبیر و خوانندگی روح‌الله باقری میزبان دوستداران موسیقی ایرانی هستند. این کنسرت ساعت 21 در تالار ایوان شمس پذیرای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است.

کنسرت موسیقایی رضا روحانی از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی ایران نهم خرداد در تالار سوره حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان موسیقی بی‌کلام خواهد بود. این نوازنده و آهنگساز بعد از شش سال دوری از اجرای زنده آثار موسیقایی نهم خرداد در تالار سوره حوزه هنری قطعات بی‌کلامی از ساخته‌های پدرش انوشیروان روحانی و خود را با سازبندی پیانو، سازهای کوبه‌ای، ویلونسل و عود اجرا می‌کند.

اجرای یزدانی و صادقی

رضا یزدانی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم نهم خرداد در تازه‌ترین کنسرت خود که در سالن میلاد برگزار می‌شود، قطعات جدیدی را برای علاقه‌مندان خود اجرا می‌کند. «دیوونه» و «قوی سیاه» عنوان دو قطعه جدید رضا یزدانی است که او برای اولین‌بار قرار است، آنها را اجرا کند.این خواننده موسیقی پاپ گفته است: قطعاتی هم هست که همیشه آنها را در کنسرت‌های خود اجرا کرده‌ام و این بار هم به صحنه خواهم برد؛ قطعاتی مثل «طهران، تهران»، «نوستالژی» و «خلیج‌فارس».

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم هجدهم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کند.

صادقی در این کنسرت موسیقایی قطعاتی از آلبوم آخرش به‌نام «همین» را برای علاقه‌مندان خود اجرا خواهد کرد.

محمد علیزاده، دیگر خواننده موسیقی پاپ هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرتی را برگزار می‌کند. او بیست ونهم و سی‌ام خرداد روی صحنه خواهد رفت. این خواننده موسیقی پاپ در این کنسرت وعده داده که علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «دلت با منه» و «شهر باران» قطعات جدیدی را با شکل و شمایلی متفاوت به طرفداران خود ارائه خواهد کرد.

مازیار فلاحی و گروه موسیقی کامکارها هم روزهای نخست تیر و در آستانه ماه مبارک رمضان روی صحنه می‌روند. فلاحی اول و دوم تیر در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می‌رود و کامکارها پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم تیر در مرکز همایش‌های برج میلاد، کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

با این همه به نظر می‌رسد با توجه به نزدیکی ماه رمضان، اواخر خرداد و اوایل تیر این ترافیک سنگین‌تر از قبل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها