جام جم نوا: فرزاد فرزین خواننده ای که در زمستان گذشته آلبوم موفق شخصی را روانه بازار کرد برای نخستین بار در سال ۹۳ در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی استیج رفت.
کد خبر: ۶۷۶۵۵۲
شلیک به یک کنسرت شخصی/تصاویر

دوری طولانی مدت این خواننده از مخاطبان تهرانی باعث شده بود که بلیط های این اجرا خیلی زود به اتمام برسد، ساعاتی قبل از شروع این برنامه مخاطبان با حضور در لابی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به انتظار برنامه آغاز برنامه بودند. انرژی فوق العاده هواداران در این اجرا در نوع خود کم نظیر بود.

استیج نیز با هنر نمایی کیوان ملک مطیعی به زیبایی هرچه تمام تر تزیین شده بود، این استیج متشکل از ۵ پرده قرمز رنگ و بزرگ بود و با آغاز برنامه فرزاد فرزین که در پشت یکی از این پرده ها پنهان بود بیرون آمد و برنامه را با اجرای قطعه انرژیک «من و تو» آغاز کرد. پس از آن فرزاد فرزین گفت: “از اینکه بعد از مدتی در خدمت شما دوستان پایتخت نشین هستیم بسیار خوشحالیم، امیدواریم بتوانیم به همراه گروه شوک شب خوبی را برایتان رقم بزنیم.”
پس از آن از آلبوم شلیک قطعه محبوب«بیا بیا» اجرا شد و پس از آن نیز قطعات «لحظه ها» و «نگرانتم» اجرا شد. سپس فرزاد فرزین رو به جمعیت اعلام کرد: “قرار بود قطعه نگرانتم در آلبوم شخصی قرار داشته باشد که به دلایلی این اتفاق نیافتاد.” بعد از این توضیح کار هیجان انگیز آلبوم شلیک یعنی قطعه «دوریت» اجرا شد که با همخوانی کم نظیر حضار همراه بود. «شخصی» قطعه ای که آخرین آلبوم فرزاد فرزین به نام آن می باشد در میان تصاویر زیبای مانیتور های سالن میلاد قطعه بعدی بود که اجرا شد. پس از آن فرزاد با پرسیدن و برگزاری نظر سنجی از هواداران خود نظر آنها را در باره روال ادامه پرسید، پرسش فرزین در مورد اجرای قطعات آرام و عاشقانه و انرژیک و شاد بود که با قطعیت تمام همه حاضرین به قطعات انرژیک و شاد پاسخ مثبت دادند و در راستای دموکراسی موجود قطعه پر انرژی «هدفون» اجرا شد که سالن را به مرز انفجار رسانید.
در نیمه برنامه فرزاد فرزین با یاد کردن نام «نیما وارسته» عنوان کرد: “متاسفانه امروز صبح با خبر شدیم یکی از بهترین نوازندگان کشورمان از بین ما رفت، کسی که بنده افتخار همکاری با اییشان را نداشتم ولی با خواننده های زیادی همکاری داشتند. نیما جزو سرمایه های موسیقی کشور بود و زمانی این حرف بیشتر حس می شود که جای خالی اش اذیتمان کند.” سپس از حاضرین در سالن درخواست کرد که به احترام «نیما وارسته» ۱ دقیقه سکوت کنند، پس از آن نیز کیلیپی از نیما وارسته پخش شد که سالن را غرق در اندوه کرد.
پس از گذشت این تراژدی، اجرای قطعه «با تو میمونم» انرژی دوباره ای به سالن تزریق کرد که در ادامه اجرای ترک «شوخی» نیز ادامه داشت. سپس یکی از شاد ترین آهنگ های فرزاد فرزین یعنی «ای وای» اجرا شد که بازخورد آن نشان از موفق بودن این قطعه داشت. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی برای قطعه «برگرد» که سر آلبومی شخصی نیز بود به این اندازه هیت و شنیده شود به طوری که تقریبا قطعه «برگرد» را هواداران فرزاد فرزین برای او اجرا کردند. «احساس من»، «بچه»، «تک نوازی کسری خدیور»و ترانه محبوب «ماه عسل» از دیگر قطعات اجرا شده بودند، فرزاد فرزین در رابطه با ترانه ماه عسل گفت: “قطعا اگر بخواهم ۳قطعه مورد علاقه از خودم را انتخاب کنم «ماه عسل» یکی از آنهاست. در پایان این کنسرت با اجرای قطعه «بانو» به اتمام رسید.

(موسیقی پارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها