چگونه تصویر تلفن‌همراه را روی صفحه تلویزیون نمایش دهیم؟

دو صفحه نمایش برای یک تصویر

مونیتورهایی بزرگ‌تر از تلویزیون

همان‌طور که این روزها حتی کسانی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند، دوست دارند پای یک تلویزیون با صفحه نمایشی بزرگ اوقات فراغت خود را سپری کنند، کاربران پرمصرف رایانه‌ها نیز گرچه فاصله چندانی از مونیتور خود ندارند، خواهان یک صفحه نمایش بزرگ هستند که برای بسیاری از آنها با توجه به مدت زمان طولانی که پشت دستگاه خود وقت می‌گذرانند می‌تواند حکم یک تلویزیون را هم داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۷

ال.جی یک مونیتور جدید فوق عریض 34 اینچی معرفی کرده و غیر از خشنود کردن کاربران عادی، با اندازه بسیار بزرگ خود برای گرافیست‌های حرفه‌ای که به دقت، رنگ و وضوح بالا برای ویرایش تصاویر نیاز دارند، مفید است. برای برآورده کردن نیاز این افراد ال.جی روی 34UM95 از درگاه تاندربولت 2 استفاده کرده که سرعت انتقال داده تا 20 گیگابایت را دارد و هنگام کار، عکس‌ها و ویدئوهای بسیار حجیم را با سرعت بالایی انتقال می‌دهد.
برای وضوح هر چه بیشتر رنگ‌ها، کالیبره (تنظیم) شدن رنگ‌ها به کمک یک قطعه سخت‌افزاری مخصوص درون مونیتور همراه نرم‌افزار True Color Finder انجام می‌شود، ضمن این‌که این نمایشگر وضوح تصویر 1440 در 3440 پیکسل دارد. مانیتور 34UM95 که با سیستم‌های مک اپل هم سازگاری دارد و می‌تواند تصاویر چند سیستم را به‌صورت همزمان کنار یکدیگر به نمایش بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها