حاشیه های سفر رئیس رسانه ملی به مریوان

ضرغامی در حال موتور سواری+عکس

رییس سازمان صدا و سیما گفت: با افتتاح رسمی شبکه نسیم ، برای هر مخاطب ایرانی 450 ساعت برنامه جذاب از تلویزیون پخش می شود.
کد خبر: ۶۷۱۵۱۷
شبکه نسیم برای هر مخاطب 450 ساعت برنامه جذاب پخش می کند

شبکه نسیم امروز عصر، 17 اردیبهشت ساعت 17:30 بعد از هشت ماه فعالیت آزمایشی، با حضور رئیس رسانه ملی و مسئولان استان کردستان در جمع مردم غیور این استان رسما افتتاح شد.

این مراسم با نمایش صحنه‌های از حضور رهبر معظم انقلاب در استان کردستان و شهرستان مریوان در دوران دفاع مقدس، در سالگرد سفر ایشان در اردیبهشت سال 88 به این شهرستان آغاز شد.

مهندس عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاحیه این شبکه در کنار دریاچه زریوار شهرستان مریوان گفت: شبکه نسیم، اولین شبکه سراسری و ملی جمهوری اسلامی ایران است که در یک استان افتتاح شده است؛ آن هم استان مردم دلاور و شهید پرور کردستان و شهرستان مریوان. این شبکه برنامه‌های شاد و بانشاطی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

رئیس رسانه ملی افزود: بهترین تعبیرها را در مورد این شهرستان رهبر معظم انقلاب داشته‌اند واز همین جا عرض ارادتی به شهدای ایران می‌کنیم که امروز این امنیت و آرامش را به واسطه جانبازی‌ها و فداکاری‌های شهدای مریوان و شهدای اقصی نقاط ایران داریم.

در این مراسم عبدالمحمدزاهدی استاندار استان کردستان نیز ضمن عرض خیر مقدم برای حضور در مراسم افتتاحیه این شبکه گفت: مفتخریم که افتتاح این شبکه که شبکه شادی‌آفرین و نشاط‌بخش است در کنار دریاچه زیوار صورت گرفته است.

زاهدی از همه ارگان‌ها و نهادهایی که به صدا و سیمای استان کردستان کمک کردند تا این مراسم به صورت زنده از این استان در کل کشور پخش شود قدردانی کرد و افزود: از مردم خونگرم شهرستان مریوان و سایر شهرستان‌های استان که با همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: کردستان سرزمین کوهای بلند و دشت‌های سبز و شکوفه‌های سپید است. من به نمایندگی از مردم این استان از هموطنان عزیز دعوت می ‌کنم به این استان بیایند و دیدگانمان را فرش قدوم شما می‌کنیم.

در آیین افتتاحیه این شبکه رئیس رسانه ملی، استاندار کردستان، نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مریوان و رئیس مرکز صدا و سیمای کردستان از خانواده شهید جلال بارنامه از شهدای این شهرستان ، لقمان احمدی هنرمند خطاط این استان، محمد علی محمدیان معلم فداکار مریوانی، استاد عباس کمندی نویسنده و محقق و پژوهشگر این شهرستان، دکتر حامد قادرزاده پژوهشگر، سالم صلواتی و کیوان مجیدی فیلمسازان برجسته این استان، میرزا همائی و عمر صالحی نویسنده و مترجم و شاعران مریوانی قدردانی شد.

این مراسم در فضای باز برگزار شد و حاشیه های جالبی داشت. این برنامه به صورت مستقیم از شبکه نسیم و شبکه سه سیما پخش شد. در این مراسم قرآنی که به زبان کردی توسط یکی از هنرمندان مریوانی ترجمه شده بود و یک دست لباس کردی از طرف استاندار کردستان به رئیس رسانه ملی اهدا شد و ضرغامی با لباس کردی در ادامه مراسم حاضر شد.

شبکه نسیم از 26 شهریور سال گذشته پخش آزمایشی خود را آغاز کرد. با افتتاح رسمی شبکه در کردستان مردم این بخش از کشورمان نیز می‌توانند بیننده آن باشند. در دیگر استان‌ها برنامه‌های شبکه نسیم با استفاه از ستاپ‌باکس قابل مشاهده است. این شبکه اولین شبکه رسانه ملی است که با حضور مردم و مخاطبان افتتاح رسمی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Germany
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
چراشبكه نسیم به عنوان شبكه 21دیجیتال چرا دراستانها پخش نمیشود ؟

نیازمندی ها