پخش برنامه‌های جدید از شنبه آغاز می‌شود

نسیم شادی از کردستان وزید

معاون صداوسیمای مرکز کردستان گفت: افتتاح شبکه نسیم در کنار دریاچه زریبار یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در این شهرستان رخ می‌دهد.
کد خبر: ۶۷۱۰۴۷
شبکه «نسیم» فردا در کنار دریاچه زریبار افتتاح می شود

مرادی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم افتتاحیه شبکه نسیم اظهار کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و توریستی والای مریوان، امروزه این شهر را به یک قطب مهم گردشگری و توریستی در غرب کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، استان کردستان، یکی از استان‌های فرهنگی کشور است و بر همین اساس و با در نظر گرفتن مؤلفه‌های متغیر فرهنگی مریوان، می‌توان گفت که این شهر یکی از فرهنگی‌ترین شهرستان‌های استان است.

معاون مدیر کل صداوسیمای استان کردستان بیان کرد: افتتاح شبکه نسیم در کنار دریاچه زریبار یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در این شهرستان رخ می‌دهد و مسئولان این شهر می‌توانند آن را نشانه‌ای خوب برای آینده‌ای درخشان عنوان کنند؛ چراکه در هنگام برگزاری مراسم افتتاحیه تمام زیبایی‌های این شهرستان به مدت چند ساعت به شیوه‌ای زنده روی آنتن خواهد رفت.

وی همچنین عنوان کرد: در روز چهارشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه شبکه استانی کردستان همگام با شبکه یک سیما که سراسری است، اجرای مشترکی خواهند داشت و همزمان چهار شبکه خبر، شبکه یک، شبکه دو و شبکه واحد مرکزی سنندج، با هم اجرای زنده این افتتاحیه را خواهند داشت.

وی با عنوان اینکه ایجاد روحیه‌ای شاد بین مردم از جمله اهداف درازمدت شبکه نسیم است، افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های شاد از جمله برنامه کاری روز چهارشنبه در هنگام مراسم افتتاحیه خواهد بود که امید است با همکاری هرچه بهتر و بیشتر تمامی ادارات و ارگان‌های مربوطه بتوان روزی شاد را برای مردم این شهر فراهم کرد.

مرادی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان مریوان یکی از بی‌نظیرترین شهرستان‌های ایران اسلامی است که از تمامی پتانسیل‌های گردشگری و توریستی برخوردار است، می‌توان در روز چهارشنبه حداقل برخی از این ظرفیت‌ها را به شیوه‌ای مناسب در هنگام پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی به تمام بینندگان در سراسر ایران اسلامی معرفی کرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها