پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول فصل گفته بودم پرسپولیس تیم خوبی جمع و جور کرده است. علی پروین و علی دایی خوب عمل کردند و اگر بعضی حاشیه‌ها نبود، پرسپولیس حتما قهرمان می‌شد. می‌خواهم با علی دایی درباره چند بازیکن فعلی تیم و بعضی مسائل صحبت کنم که امیدوارم به او کمک کند.
کد خبر: ۶۶۷۸۲۰
پیوس: می‌خواهم با علی دایی درباره بعضی مسائل صحبت کنم

به گزارش جام جم ورزشی، فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در ابتدای فصل جزو نفراتی بودم که امید زیادی به تیم پرسپولیس داشتم و برخلاف بسیاری تحلیل‌ها، نظرم این بود که تیم توسط علی دایی به خوبی و هوشمندانه بسته شده است و می‌تواند قهرمان شود. به نظرم در موفقیت پرسپولیس، علی پروین هم با نوع مدیریت خود در بحران‌های پیش آمده نقش بسزایی در کسب موفقیت داشت. او در مواجهه با مشکلات مختلف خوب عمل کرد و نباید سهم او را نادیده گرفت. زمان زیادی می‌شود که او را ندیده‌ام ولی فکر می‌کنم تجارب این فصل در فصل آینده به کار خواهد آمد و اگر یکسری مسائل حاشیه‌ای و بی‌توجهی بعضی بازیکنان به شرایط تیم در یکسری مقاطع نبود کسب مقام قهرمانی حتمی بود و دایی و پرسپولیس می‌توانند برای فصل بعد به این هدف برسند.

آقای گل پیشین فوتبال ایران درباره این اظهارنظر که این تیم با این نفرات حتما باید قهرمان می‌شد، خاطرنشان کرد: ابتدای فصل چند نفر چنین نظری داشتند؟ چه کسی قبول داشت که عباس‌زاده یکی از بهترین چهره‌ها می‌شود؟ مگر منچستر یونایتد بازیکنان خوب ندارد، چرا نتیجه نمی‌گیرد. نقش مربی مهم است. حتی اعتقاد دارم همه کار تکنیک و تاکتیک نیست. رابطه بین مربی و بازیکن مهم است و می‌تواند تیم را موفق کند. احساس من این بود که در پرسپولیس بازیکن مربی را دوست و قبول دارد. البته در هر تیمی یکسری نفرات هم پیدا می‌شوند که ساز دیگری بزنند و حاشیه‌هایی داشته باشند و اتفاقا قصد دارم درباره این موضوع و مسائل دیگری با علی دایی صحبت کنم که امیدوارم کمک حال او باشد.

پیوس درباره گلزنی‌های عباس‌زاده و اینکه قبل از درخشش او در مصاحبه‌ای از وی تمجید کرده بود، تصریح کرد: وقتی در ساری مربیگری می‌کردم عباس‌زاده بازیکن من بود. وقتی دیدم استعداد بالا و ژن گل زدن دارد، خیلی با او کار کردم. من مطمئن بودم که او به کمک پرسپولیس خواهد آمد. وقتی درباره‌اش مصاحبه کردم، شک نداشتم. حتی با آقای پنجعلی هم در اینباره تماس گرفتم تا مطالبی که درباره او می‌دانم را به علی دایی منتقل کند. همان زمان گفتم عباس‌زاده می‌تواند کلید پیروزی‌ها باشد. او یک مهاجم تمام عیار است و اگر مغرور نشود و خوب تمرین کند، آینده درخشانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره توان تیم فعلی سرخپوشان برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: بازیکنان خوبی حضور دارند و جوان‌ها اگر تلاش کنند به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند اما رقابت آسیایی و حضور همزمان در سه جام ظرفیت خاصی می‌خواهد.

پرسپولیس اگر روی نیمکت تیم خوب و مدعی داشته باشد، شخصیت قهرمانی در آسیا را خواهد داشت و به همین دلیل در پست‌های کلیدی مثل دروازه، دفاع میانی، هافبک میانی و بازیساز و مهاجم نفرات قدرتمندی باید به تیم اضافه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها