رقم کل قرارداد یکی از باشگاه های صنعتی رسانه ای شد

11 میلیارد و 180 میلیون تومان، هزینه یک سال ذوب آهن

مدیرعامل ذوب آهن مدعی شد قرارداد یکی از باشگاه صنعتی با فوتبالیست سرشناس مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است!
کد خبر: ۶۶۵۹۴۳
قرارداد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی باشگاه صنعتی با یک بازیکن

به گزارش جام جم ورزشی، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درتازه ترین صحبت های خود مدعی شده که یکی از باشگاه های صنعتی برای خرید بازیکنی، مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه کرده است.
آذری در صحبت های خود نامی از این بازیکن و باشگاهی که چنین هزینه ای را متقبل شده نبرده اما آنچه اهمیت دارد این است که در ایران بازیکنی پیدا شده که بیشتر از آندرانیک تیموریان قرارداد داشته است.
تا پیش از این و با رسانه ای شدن مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس، بسیاری تصور می کردند آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی و استقلال تهران گرانترین بازیکن فوتبال ایران است.
آذری در بخش دیگری از صحبت های خود همچنین یادآور شده که تمایل دارد لیست هزینه های باشگاه ذوب آهن اصفهان را رسانه ای کند اما این منوط به اجازه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن است.
مدیرعامل ذوب آهن قرار است این موضوع را یکشنبه هفته آینده در جلسه هیات مدیره مطرح کند تا در صورت تایید، ریز رقم قرارداد مربیان و بازیکنان ذوب آن نیز رسانه ای شود.
طی چند روز اخیر بسیاری بر این باور بودند که پس از پرسپولیس و استقلال ، بهتر است باشگاه صنعتی نیز لیست هزینه های خود را رسانه ای کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها