مناظره عبدالرضا داوری با سعید لیلاز

میراث دولت احمدی‌نژاد برای دولت روحانی

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور شد

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور در حکمی پرویز اسماعیلی، یکی از روزنامه نگاران برجسته کشور را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور منصوب کرد.
کد خبر: ۶۶۵۸۶۱
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور شد

به گزارش جام جم آنلاین، متن حکم نهاوندیان که امروز سه شنبه در پایگاه اطلاع رسانی دولت انتشار یافت، چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای پرویز اسماعیلی

با عنایت به تخصص و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


محمد نهاوندیان

اسماعیلی پیش از این، به عنوان مشاور وزیر کشور در امور رسانه ای فعالیت می کرد.

او بیش از دو دهه سابقه موفق روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد و پیش از پیروزی دولت روحانی، به مدت 9 سال به عنوان مدیرعامل خبرگزاری مهر فعالیت می کرد. او در سال 1389 جای خود را در این خبرگزاری به رضا مقدسی داد.

مدیر مسؤولی روزنامه تهران تایمز، دبیرکلی انجمن روزنامه نگاران مسلمان، عضویت در هیات نظارت بر خبرگزاری ها، عضویت در کمیته اجرایی سازمان خبرگزاریهای قاره آسیا و اقیانوسیه ، دستیار سردبیر در روزنامه انتخاب و، دبیر سیاسی روزنامه جام جم از دیگر سوابق حرفه ای او بوده است.

اسماعیلی از خبرنگاران با تجربه، ارزشی و متعهد کشور به شمار می رود و مدتهای مدید نیز در جبهه های دفاع مقدس حضور داشته است.

پیش از اسماعیلی، علی رضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور بود. او حالا با حکم نهاوندیان، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها