تمجید برانکو ایوانکوویچ از حسین فرکی

او می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپا مربیگری کند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران قهرمانی تیم فوتبال باشگاه فولاد خوزستان را به هواداران این تیم تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۳۱۹۶
او می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپا مربیگری کند

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از روزنامه شهروند، برانکو در بخشی قابل تامل از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که این قهرمانی را باید به همه مردم ایران تبریک بگوییم چرا که رشد و بالندگی فوتبال در جنوب ایران به سود فوتبال ایران است. او در ابتدای سخنان خود در قهرمانی تیم فولاد بر این مورد تاکید کرد که این روزها اتفاقات خوبی در ایران رخ می‌دهد و مردم ایران نیز خود را برای روزهای شیرین فوتبال در جام‌جهانی برزیل آماده می‌کنند.

برانکو تصریح کرد: «در جریان قهرمانی فولاد هستم، این اخبار را پیگیری می‌کنم، برایم اهمیت دارد، قهرمانی حق این تیم بود، درواقع تیم‌هایی که در پایتخت نیستند خود به خود بضاعت کمتری دارند، شاید در همه جای دنیا هم این‌گونه باشد و هر فوتبال‌دوستی از پیشرفت یک باشگاه مستقل و جوان و مردمی خوشحال می‌شود».

ایوانکوویچ فرکی را که در تیم‌ملی به‌عنوان دستیار وی فعالیت می‌کرد، یک مربی بزرگ و با دانش توصیف کرد و گفت: «او آن‌قدر جدی و مصمم کار می‌کرد که بهتر بود در کارهایش دخالتی نکنم، کارش را بلد بود و نیازی به تذکر نداشت. فرکی مربی بزرگی است، همیشه جدی کار می‌کرد و دوست نداشت کوچکترین کم‌کاری در یک پروژه تعریف شده وجود داشته باشد. کم‌حرف و بی‌ادعا، فرکی مربی بزرگی است، او فوق‌العاده است و شایسته این موفقیت بود.»

سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران با اشاره به فوتبال بخش جنوبی کشور خاطرنشان کرد: «شک نکنید که فوتبال جنوب مستحق بهترین‌هاست، همیشه تلاش کردم افراد شایسته را به تیم‌ملی دعوت کنم. مردم جنوب مردم خونگرمی هستند و بازیکنانی که اهل جنوب ایران بودند همیشه نمادی از تلاش و تعصب محسوب می‌شدند. فوتبال جنوب مستحق بهترین‌هاست».

برانکو درباره شایستگی مربیانی مثل فرکی برای مربیگری در تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: «برای ایرانیان تیم‌ملی بالاترین قله فعالیت در فوتبال است و البته حق دارید اما می‌خواهم بگویم که فرکی حتی می‌تواند در بهترین باشگاه‌های آسیایی و اروپایی مربیگری کند. او دانش مربیگری را در دست دارد و کارش را بلد است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها