فرمانده پلیس حومه کرکوک خبر داد

دستگیری مسئول «توبه و بیعت» داعش!

نیروهای ارتش عراق سرکرده گروه تکفیری تروریستی داعش در صلاح الدین را در شرق موصل دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۶۲۰۵۷
سرکرده داعش در صلاح الدین عراق، دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری عراقی «خبر»، فرماندهی لشکر دوم پیاده ارتش عراق امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای اطلاعاتی این لشکر اواخر شب گذشته در عملیاتی در یکی از مناطق شرق موصل « شاکر مبرد» مشهور به شاکر الجنابی سرکرده گروه موسوم به دولت اسلامی درعراق و شام (داعش ) را در صلاح الدین دستگیر کردند .

این مقام افزود که سرکرده داعش پس از دستگیری به یک مرکز امنیتی برای بازجویی منتقل شد.

از سوی دیگر پایگاه خبری النهرین به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: ارتش عراق طی عملیاتی در جنوب شهرالرمادی هفت تروریست وابسته به گروهک داعش را به هلاکت رساند و شش نفر دیگر را بازداشت کرد.

یک منبع امنیتی در استان نینوا گفت: افراد مسلح ناشناس با تیراندازی به سوی یک مرکز ایست بازرسی وابسته به ارتش عراق در نزدیکی روستای عین الجحش در هفتاد کیلومتری جنوب موصل یک سروان ارتش عراق را به همراه چهار سرباز کشتند.

همچنین یک منبع امنیتی در استان نینوا از حمله افراد مسلح به «سبهان الکصب »شیخ عشیره العزه در موصل هنگام عبور وی در روستای الجرن در بیست کیلومتری جنوب موصل خبر داد.

همچنین منابع عراقی در استان الانبار از حمله بالگردهای ارتش این کشور به مراکز تجمع داعش در منطقه نهر فلیح در جنوب فلوجه و هلاکت چهار نفر از سرکرده ها و هفت نفر از اعضای این گروهک و انهدام سه خودرو متعلق به آن ها خبر دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها