بختیار رحمانی، سرگروه فولاد و جوان‌ترین کاپیتان لیگ برتر:

اگر قهرمان نمی‌شدیم، خودمان را نمی‌بخشیدیم

کاپیتان تیم فوتبال فولاد گفت: مطمئن باشید که ما در آسیا تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم بود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق ظاهر شویم.
کد خبر: ۶۶۱۸۰۳
رحمانی: مطمئن باشید فولاد در آسیا فوق‌العاده خواهد بود

سایت جام جم ورزشی - بختیار رحمانی در خصوص قهرمانی فولاد در سیزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: ما واقعا مستحق قهرمانی بودیم، امیدوارم این قهرمانی‌ها برای فولاد ادامه داشته باشد. بازیکنان، مربیان و اعضای مدیریت امسال تمام تلاش خود را انجام دادند و مطمئن باشید این روند با چنین کادر و چنین بازیکنانی ادامه خواهد داشت.

وی که در دیدار گذشته به علت دریافت کارت قرمز از حضور در بازی مقابل گسترش فولاد محروم بود اظهار داشت: بازیکنان به خوبی مقابل گسترش فولاد بازی کردند و در حالی که می‌توانستند با گل‌های بیشتری این تیم را شکست دهند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند و توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم. این موضوع نشان می‌دهد فولاد متکی به یک بازیکن نیست، همه تلاش خود را می‌کنند.

کاپیتان فولاد در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: مطمئن باشید فولاد تیم فوق‌العاده‌ای در آسیا خواهد بود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم موفق ظاهر شویم.

رحمانی در مورد اینکه در گذشته اعلام کرده بود اگر فولاد در تبریز قهرمان شود به تمام مردم این شهر شیرینی خواهد داد به فارس، گفت: بله من واقعا این کار را می‌کنم و حاضرم دست به هر کاری بزنم. خیلی خوشحالم که مردم را توانستیم شاد کنیم حق ما قهرمانی بود و این مسئله را به همه تبریک می‌گویم، زحمت زیادی کشیدیم که به این عنوان دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها