شنوندگان رادیو می‌توانند امشب نمایش «کمدی انسانی» به کارگردانی میکائیل شهرستانی را از رادیو نمایش بشنوند.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۶

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، «کمدی انسانی» را مهرداد ضیایی براساس رمانی به همین نام از ویلیام سارویان تنظیم رادیویی کرده است.

این نمایش داستان پسر بچه چهارده ساله‌ای است که با شغل نامه‌رسانی تلگراف‌هایی را که حاوی خبر مرگ فرزندان خانواده‌هاست به سراسر شهر می‌رساند. این نمایش به‌تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی و گویندگی مریم نشیبا ساعت 23‌ و 30 دقیقه پخش می‌شود.

انصراف از یارانه در رادیو ایران

برنامه نگاه روز امروز ساعت 15 و 30 در رادیو ایران موضوع هدفمندی یارانه‌ها را بررسی می‌کند.

برنامه نگاه روز به تهیه‌کنندگی عاطفه بنایی و کارشناس مجری ندا سپانلو به بررسی موضوعات اقتصادی و علمی می‌پردازد و امروز با حضور علی دینی ترکمانی اقتصاددان و عضو پژوهشکده مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و عادل پیغامی استاد دانشگاه و اقتصاددان پاسخگوی هر گونه شبهات درباره اجرای مرحله دوم این قانون است.

آلرژی به رادیو تهران رسید

برنامه سیب امروز در رادیو تهران به موضوع آلرژی در فصل بهار، پیامدها و روش‌های مقابله با آن می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حماد خزایی و کارشناس مجری فاطمه نصرآبادی ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور کارشناسان به عوامل بروز بیماری و آلرژی در برخی از افراد در رادیو تهران می‌پردازد. در این برنامه محمدرضا عبداللهی متخصص آسم و آلرژی حضور دارد.

استان مرکزی با بیشترین اثر در جشنواره رادیو

در میان آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش بین‌الملل سیزدهمین جشنواره رادیو بیشترین آثار متعلق به استان مرکزی است.

بهنام احمدپور، رئیس کمیته داوری بخش بین‌الملل جشنواره رادیو گفت: در میان آثار ارسال شده از مراکز استان‌ها 12 اثر به مرحله نهایی راه یافته است که بیشترین اثر از آن استان مرکزی است که با سه اثر پیشتاز است. همچنین از استان‌های ایلام، فارس، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، سمنان، مازندران و خلیج فارس هر کدام یک اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

پیشرفت‌های پزشکی هسته‌ای با برنامه چشم‌انداز

برنامه چشم‌انداز امروز در رادیو سلامت به موضوع بررسی پیشرفت‌های پزشکی هسته‌ای ایران می‌پردازد.

این برنامه ساعت 12 از رادیو سلامت پخش می‌شود و ساغری رئیس انجمن پزشکی هسته‌ای ایران با حضور در برنامه چشم‌انداز به ارائه توضیحاتی پیرامون پیشرفت‌های پزشکی هسته‌ای کشور طی سال‌های اخیر می‌پردازد.

اولویت‌های فرهنگ در سال 93

ضرورت‌های فرهنگی موضوع برنامه «نقد فرهنگی» است که امروز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

نقد فرهنگی با حضور همایون امیرزاده مشاور معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ضرورت‌ها و اولویت‌های فرهنگی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را تشریح می‌کند.

مرتضی صداقت‌گو و مینا خاندانی‌ها تهیه‌کنندگی این برنامه را به‌عهده دارند. این برنامه ساعت 16 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها