معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تشریح جزئیات برنامه جدید روز بدون کیف در پنجشنبه‌ها گفت: این طرح به صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس اجرا می‌شود و پس از مطالعه طرح از سوی پژوهشگاه تعلیم و تربیت، چنانچه نتایج خوبی داشته باشد از سال 94 با شیب ملایمی به دیگر مدارس نیز تسری می‌یابد.
کد خبر: ۶۵۹۱۴۱

حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه جدید روز بدون کیف در پنجشنبه‌ها، افزود: بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش، کمیته برنامه‌ریزی در معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون سلامت و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش تشکیل شده که مسئول برنامه‌ریزی برای پنجشنبه مدارس است.

کفاش تصریح کرد: در روز پنجشنبه‌های بدون کیف و کتاب که برای برخی مدارس برنامه تعریف می‌شود، حضور دانش‌آموزان داوطلبانه است و به معلمان و مربیانی که در روزهای پنجشنبه از حضور آنها استفاده می‌شود، حق‌الزحمه‌ای پرداخت خواهد شد. وی افزود: از سال تحصیلی آینده در مدارسی که دارای امکانات و شرایط ویژه‌ای است به صورت داوطلبانه روز پنجشنبه این مدارس فعال می‌شود که در این روز آموزش دروس در دستور کار نیست بلکه روز فعالیت شاداب و جذاب در مدارس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها