قدردانی رییس سازمان میراث فرهنگی از رسانه ملی

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سازمان صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه های ویژه گردشگری در ایام نوروز قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۹۱۳۰
قدردانی رییس سازمان میراث فرهنگی از رسانه ملی

مسعود سلطانی فر در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گفت: صدا و سیما نوروز امسال در تولید و پخش برنامه های مختلف در شبکه های ملی و استانی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشور، کارنامه قابل قبولی داشت.

وی افزود: رسانه ملی علاوه بر تولید برنامه هایی برای معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، با تهیه گزارش های خبری رادیویی و تلویزیونی، فعالیت های ستاد هماهنگی خدمات سفر را به خوبی پوشش داد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از فعالیت های دیگر اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر همچون جمعیت هلال احمر، وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر کرد.

سلطانی فر افزود: عنوان «نوروزبانان بی نوروز» مناسب افرادی است که در همه روزهای تعطیل نوروز 93 با همه توان مشغول ارائه خدمات به گردشگران و هموطنان بودند.

معاون رییس جمهور با اشاره به بالا بودن هزینه سفر در کشور گفت: هزینه سفر به کشورهای همجوار با هزینه سفر به برخی مناطق در داخل کشور برابری می کند.

وی افزود: باید برای کاهش هزینه سفرهای داخلی با هم اندیشی تشکل ها و دفاتر خدمات مسافرتی و دیگر گروه های مرتبط، راهکارهای مناسب و اجرایی پیدا کرد.

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر آسیب شناسی سفرهای نوروزی امسال گفت:با توجه به اطلاعات و گزارش های مربوط به سفرهای نوروز93 ، ضروری است مشکلات و موانع احصا و با ابزارهای موجود برای برطرف کردن آنها اقدام شود.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی و توزیع سفر در طول سال،گفت: اکنون بیش از چهار میلیون بازنشسته دستگاه های مختلف کشور اعم از لشکری و کشوری وجود دارند که می توان با تعامل با دستگاه های مختلف و ارائه تسهیلات لازم برای این گروه از جامعه سفرهایی را تعریف و ساماندهی کرد.

سلطانی فر در پایان با اهدای لوح تقدیر به اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر، از تلاش های آنان تقدیر کرد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها